مدیرعامل شرکت گاز لرستان، گفت: ۷۰ درصد از علمک‌های گاز در سایت مسکن مهر خرم‌آباد باید تعویض شوند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، غلامرضا لطفعلیان مدیرعامل شرکت گاز لرستان، گفت: ۷۰ درصد از علمک‌های گاز در سایت مسکن مهر خرم‌آباد باید تعویض شوند.

 غلامرضا لطفعلیان اظهارداشت: درخواست‌های ابتدایی برای واحد‌های مسکن مهر نیز شرکت‌های خدمات رسان ورود پیدا می‌کنند، اما واقعیت این بوده که در واحد‌های مسکن مهر استان «هزار باره» کاری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ارتفاع علمک‌های گازی را که در سایت‌های مسکن مهر نصب کرده ایم در حال حاضر ۵۰ تا ۱۰۰ سانتی متر بوده و این در حالیست که طبق استاندارد‌ها این علمک باید دو متر و ۷۰ سانتی متر باشد، گفت: در برخی سایت‌های مسکن مهر مانند الیگودرز بند، کف، معبر و ... مشخص نیست و فونداسیون نیز تغییر نکرده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با تاکید بر اینکه آنقدر تغییرات در سایت‌های مسکن مهر استان وجود دارد که به اعتقاد من دستگاه‌های خدمات رسان کار نکنند خیلی بهتر است، تصریح کرد: بگذارید کار تمام شود، وقتی به اتمام رسید دستگاه‌های خدمات رسان اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

لطفعلیان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰ درصد علمک‌های گاز در مسکن مهر خرم آباد باید تعویض شوند، عنوان کرد: این در حالیست که دوباره در فاز دوم همین سایت مسکن مهر، شاهد تغییرات بوده ایم.

وی با بیان اینکه خواهش ما از راه و شهرسازی و همچنین معاونت عمرانی استانداری لرستان این بوده که اجازه دهند که ساختمان به طور کامل آماده شود سپس دستگاه‌های خدمات رسان را مکلف به انجام وظایف کنند، گفت: در حال حاضر ارتفاع همه علمک‌های گاز ما در سایت‌های مسکن مهر استاندارد نیست.

انتهای پیام/ب

۷۰ درصد از علمک‌های گاز در سایت مسکن مهر خرم‌آباد باید تعویض شوند

برچسب ها: شرکت گاز ، گاز رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.