فرمانده سپاه امام رضا (ع):

بخشی از گرفتاری‌های امروز کشور متوجه کسانی است که فتنه را راه انداختند/ ۹ دی فتنه‌ای بزرگ را خنثی کرده است

بخشی از گرفتاری‌های امروز کشور متوجه کسانی است که فتنه را راه انداختند/ ۹ دی فتنه‌ای بزرگ را خنثی کرده استفرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: مسؤولیت بخشی از گرفتاری‌های امروز کشور متوجه کسانی است که منجر به فتنه ۸۸ شدند.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سردار سرتیپ پاسدار یعقوب‌علی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) امشب در همایش نهم دی ماه که در تالار شهر برگزار شد گفت: در ۹ دی ماه سال ۸۸ بار دیگر دست خداوند متعال از آستین ملت با بصیرت ایران اسلامی جلوه‌گر و یک توطئه و فتنه بسیار بزرگ به واسطه مردم خنثی شد.
 
وی با بیان اینکه هرساله این روز برای شکرگزاری، ذکر عبرت و هشداری برای دشمنان کشور باید مرور شود، تصریح کرد: بزرگی و حساسیت حادثه فتنه ۸۸ آن زمانی بود که ملت و مردم را در موضع تردید قرار دادند و ضربه سنگین به آبرو و حیثیت نظام که توسط خون شهدا به‌دست آمده بود وارد کردند.
 
فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر خون‌های ریخته شده و مجاهدت‌های صورت گرفته دارای یک اعتماد و اعتبار در بین مردم بود، در واقع مهمترین خسارتی که دشمن وارد کرد این بود که مردم را نسبت به نظام دچار تردید کرد.

سردار نظری افزود: با توطئه و فتنه بزرگ بخشی از مردم را فریب دادند و به خیابان کشاندند و کشته درست کردند، حتی عده‌ای که فریب نخوردند دچار تردید شدند و این شک در ذهن مردمی که به نظام اعتقاد داشتند خسارت بزرگی بود که توسط فتنه و فتنه‌گران به وجود آمد، حتی در آن مقطع عملیات روانی و ادعای دروغین دشمن آنچنان سنگین بود که خواص را نیز دچار تردید کرده بود.

وی با بیان اینکه برداشت این بود که درگیری‌های پیش آمده بین دو جناح و دو رقیب است در صورتی که واقعیت این نبود، تصریح کرد: فتنه‌گران خود می‌دانستند آنچه که ادعا کرده بودند کاملاً دروغ است به این خاطر که این ادعا بعد از انتخابات نبود بلکه ماه‌ها قبل از انتخابات عملیات این امر کلید خورده بود و همه این‌ها نشان از یک توطئه و فتنه بزرگ و هم دستی با معاندین نظام بود که در آن مقطع زمانی اتفاق افتاد و به‌حیثیت نظام لطمه وارد کرد و سال‌ها دستاورد‌های کشور را به تاخیر انداخت.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به‌اینکه مسؤولیت بخشی از گرفتاری‌های امروز کشور متوجه کسانی است که فتنه را راه انداختند گفت: افرادی که صحنه فتنه را آفریدند قابل بخشش نیستند و نمی‌توان درخواست برگشت این افراد به نظام را پذیرفت در حالی که آن‌ها خون شهدا را پایمال کردند و با آگاهی به نظام اتهام زدند، آن‌ها تنها با توبه می‌توانند به نظام الهی برگردند.

سردار نظری حضور مردم در ۹ دی ماه را ارزشمند دانست و افزود: در سال ۸۸ امام جامعه از رأی مردم پیشتازانه حفاظت کردند و فتنه‌گران فقط تهاجم به رأی مردم نکردند.

۹ دی ماه بسیار عظمت دارد

وی تصریح کرد: ۹ دی ماه بسیار عظمت دارد، زیرا یک فتنه بزرگ را خنثی کرده است و باید آگاه باشیم این مسیر توسط دشمنان داخلی و خارجی دنبال می‌شود که استقامت و در صحنه بودن رمز خنثی‌سازی توطئه‌ها است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه برخلاف تمام توطئه‌های دشمن در بهمن ماه امسال چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم گفت: چهل سالگی یعنی پختگی نظام و برای شروع یک دهه جهش و پرافتخار آماده می‌شویم.

سردار نظری افزود: اگر استقلال سیاسی در این کشور حاکم است در نتیجه مبارزات نهضت امام، استقرار نظام اسلامی و چهل سال ایستادگی است و اگر این نظام و این مردم اقتدار دفاعی دارند و آمریکا و دشمن جرأت نگاه به این کشور را ندارند نتیجه تحمل هشت سال دفاع مقدس است.
 
انتهای پیام//ج.ر
برچسب ها: فتنه ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار