باشگاه گلنتوران ایرلند به احتمال زیاد با سرمایه یک ایرانی و واسطه گری مربی سابق استقلال بدهی هایش را صاف می‌کند.

مربی سابق استقلال واسطه پرداخت بدهی یک باشگاه اروپایی! / پای یک ایرانی در میان استبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلفاست تلگراف، سران باشگاه ایرلندی گلنتوران از صاف کردن بدهی تاریخی شان به عنوان برگ برنده یاد کردند. این باشگاه هیچ واکنشی نسبت به سرمایه گذاری این میلیونر ایرانی نشان نداده است ولی مطمئنا حضور این میلیونر در کاهش بدهی هایشان نقش بسزایی دارد.

هیئت مدیره باشگاه به سهامداران اعلام کرده بود بدهی زیادی از طرف شخص ثالثی به بار آمده باعث شد تا به گزارش sun میلیونری پیدا شود تا چک 3 میلیون پوندی برای صاف کردن این بدهی در خدمت باشگاه بگذارد.

این میلیونر ایرانی که نامش هنوز فاش نشده است به واسطه میک مک درموت ایرلندی که قبلا بدنساز سابق تیم ملی ایران بود با این باشگاه ایرلندی آشنا شد و تضمین داده است تا 80% بدهی های باشگاه را حل و فصل کند. استفان هندرسون رئیس گلنتوران هنوز نظر قطعی خود را اعلام نکرده است.

در اوایل سال جاری سران تیم گلنتوران ایرلند قصد داشتند بخشی از زمین هایشان به مقیاس یک هکتار را در بندر بلفاست بفروشند تا بدهی هایشان پرداخت شود. آن ها با عدم قهرمانی در لیگ و دریافت جایزه نقدی بدهی هایشان بیش از پیش شد.

در حالی که سران گلنتوران در تلاش برای بازگشت به روزهای خوبشان هستند، هواداران باشگاه بابت بدهی های مالیاتی تیم نگران هستند. اگر چه تیم با برگرداندن بازیکنان سابق افسانه ای خود سعی در بهتر کردن اوضاع داشته است اما مک فال در باخت 4 بر صفر تیمشان مقبال تیم لینفیلد اعلام کرد باشگاه با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند.

مک فال ادامه داد: علاقه مند است که در ماه آینده تیمش را تقویت کند اما منابع مالی زیادی در دسترس نیست. رئیس باشگاه گفت: هیئت مدیره سخت تلاش می کند تا برای ما مبلغ بدهی را تأمین کنند، بنابراین امیدواریم بتوانیم برخی از قهرمانی های سابق تیم را بعد از مدت ها ببینیم.

حال معلوم نیست نام این میلیونر ایرانی و آشنای مک درموت فاش خواهد شد یا همچنان مسکوت می ماند.


بیشتر بخوانید:

مربی تیم ملی فوتبال ایران برای پیگیری وضعیت پورعلی گنجی به بلژیک رفت

برانکو: تجربه بدی از بازی با ذوب آهن دارم/ مک‌درموت را نمی‌شناسم


انتهای پیام/

باشگاه گلنتوران ایرلند پولدار می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار