سامانه رسیگی به شکایت اداره کل بیمه سلامت قزوین به منظور صیانت از حقوق شهروندان و بیمه شدگان با شماره تلفن ۱۶۶۶ راه اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ قاسم بهرامی مدیرکل بیمه سلامت قزوین با اشاره به راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایت بیمه سلامت گفت: این طرح در زمینه نظارت بر نحوه ارایه خدمات مربوطه در مراکز درمانی و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد و همچنین ثبت و پیگیری شکایات بیمه شدگان و ارایه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درخواست‌های بیمه شدگان اجرا شده است.

بهرامی افزود: بیمه شدگان می‌توانند شکایت، پیشنهاد و درخواست‌های خود را از طریق تلفن ۱۶۶۶ با مدیران ارشد این مرکز در میان بگذارند.

مدیرکل بیمه سلامت قزوین گفت: بیمه شدگان همچنین می‌توانند روز‌های دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح از طریق همین شماره با مدیرکل بیمه سلامت به صورت مستقیم ارتباط برقرار و شکایت، انتقاد و درخواست‌های خود را مطرح کنند.

بهرامی افزود: اداره کل بیمه سلامت تمامی شکایت و انتقاد‌ها از تمامی مراکز طرف قرارداد را با جدیت پیگیری می‌کند.

هم اکنون ۴۶۰ هزار و ۱۶۰ نفر در استان قزوین تحت پوشش بیمه سلامت هستند که ۲۴۳ هزار و ۶۰۹ نفر آن‌ها را روستاییان و ۱۳۵ هزار و ۶۱۷ نفر نیز دارندگان بیمه سلامت همگانی تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

سامانه پاسخگویی به شکایت بیمه سلامت با شماره تلفن ۱۶۶۶ راه اندازی شد

برچسب ها: بیمه ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار