مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: شاخص های ارزیابی عملکرد ادارات (عمومی و اختصاصی) باید مبتنی بر عملکرد اداره باشد.

شاخص های ارزیابی ادارات باید مبتنی بر عملکرد باشدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در نشست ارزيابي عملكـرد این اداره کل که با حضور کارشناسان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه شاخص های ارزیابی فرايندي است که موجب افزايش تمركز و نياز به اندازه گيري عملكرد شده است، اظهار داشت: این شاخص ها اگر بر اساس عملکرد ارائه شود مناسب است.

وی افزود: موضوع اصـلي در تمام تجزيه و تحليل هاي سازماني، عملكرد است و بهبود آن مستلزم اندازه گيري است و از ايـن رو سـازمان بـدون سيستم ارزيابي عملكرد قابل تصور نیست.

پناهنده با تأکید بر تقویت شاخص‌های عمومی و اختصاصی در ارزیابی عملکرد این اداره کل افزود: این ارزیابی به منظور بهبود كارايي و بهره وري و عملكرد ادارات و ايجـاد رقابـت و تـلاش براي تحقق توسعه ايمني پايدار انجام می شود.

وی ادامه داد: مهمترین و بهترین عملکرد این اداره کل در بخش هوشمندسازی حمل و نقل با استفاده از تکنولوژی پیشرفته بوده که در مدت سه سال متوالی رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: یکی دیگر از پیشرفت های بارز این اداره کل در بحث استفاده از خدمات دولت الکترونیک بوده که سال 96 نسبت به سال 95 میزان 20 درصد افزایش داشته است.

این مسئول عملکرد اداره کل را در بحث شاخص ها رضایت بخش و مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: امید است در سال های آتی نیز تلاش همکاران منجر به کسب رتبه برتر در بخش های مختلف شود.

مصطفی پناهنده تأکید کرد: همچنان به دنبال این هستیم که استفاده از سامانه ها را اجباری کنیم که به هدف اصلی اداره کل که همانا خدمت رسانی مطلوب است، نزدیک شویم.

گفتنی است، در این نشست کارشناسان مدیریت و برنامه ریزی نیز با ابراز رضایت از عملکرد این اداره کل در بحث ارزیابی شاخص های عمومی بر مستندسازی و اطلاع رسانی برخی از بخش ها تأکید کردند.

انتهای پیام/ د 

عملکرد ادارات در شاخص های ارزیابی لحاظ شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار