ردپای مصرف مشروبات الکلی در اکثر جرائم خشن مشهود است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت : استفاده از ظرفیت روحانیون و مساجد در بحث پیشگیری از جرائم می تواند بیشترین و بهترین کمک به دستگاه قضایی باشد.

ردپای مصرف مشروبات الکلی در اکثر جرائم خشن مشهود استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سلامی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت در دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت : با توجه به اینکه عمده کار دستگاه قضایی بعد از وقوع جرم می باشد اما دادستانی به عنوان مدعی العموم به مسائل پیشگیری از وقوع جرم ورود می نماید زیرا معتقدیم پیشگیری بهتر از درمان است.

از طرح های روحانیت و سازمان تبلیغات در جهت کاهش آسیب های اجتماعی حمایت می کنیم

این مقام قضائی افزود :چنانچه اداره تبلیغات اسلامی و جامعه روحانیت شهرستان جیرفت طرح مدونی برای جلوگیری و کاهش جرائم خشن در جنوب استان کرمان ارائه نماید ، دستگاه قضایی از آن طرح حمایت و با تمام توان جهت اجرای آن همکاری لازم می نماید .

سلامی گفت : مشروبات الکلی ام الفساد جرائم است و در هر کدام از جرائم خشن که بررسی و تحقیق می نمایید ، رد پای مشروبات الکلی پیدا و رویت می گردد.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه متاسفانه سن مصرف مشروبات الکلی در حال پایین آمدن است، افزود: از جامعه روحانیت منطقه درخواست می شود تا با استفاده از ظرفیت مساجد و تریبون های که در اختیار دارند،مخاطرات و معظلات این پدیده شوم را به خانواده ها و والدین نوجوانان و جوانان تذکر دهند .


انتهای پیام/س



متاسفانه سن مصرف مشروبات الکلی در حال پایین آمدن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار