پایان تجمع اعتراضی کشاورزان شرق اصفهان با پاسخ گویی مسئولان

تجمع اعتراضی کشاورزان شرق اصفهان با پاسخ گویی مسئولان به صورت آرام و بدون تنش پایان یافت.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کشاورزان معترض شرق اصفهان که جمعیت شان به حدود هزار نفر می رسید صبح امروز در کنار پل خواجو تجمع کردند و پیگیری هرچه سریعتر مسئولان برای تامین آب و رفع مشکلات معیشتی این صنف را خواستار شدند.

قاسمی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با حضور در جمع کشاورزان به تلاش های صورت گرفته در خصوص احیای کشاورزی استان گفت : درصدد هستیم تا با برگزاری نشست های متعدد به پیگیری و رفع مشکلات کشاورزان شرق اصفهان اقدام کنیم .
وی با بیان اینکه قولی برای زمان رها سازی آب در بستر رودخانه نمی توانیم بدهیم ، افزود : تمام تلاش خود را برای اختصاص آب برای کشاورزی به کار خواهیم گرفت.
مرادمند معاون جهادکشاورزی استان اصفهان هم در این اجتماع با اشاره به اینکه تمام مسئولان سابق و فعلی استان حداکثر تلاش خود را برای حل مشکل زاینده رود به کار گرفتند و این روند همچنان ادامه دارد ،گفت:  تا به نتیجه رسیدن پیگیری ها با تمام قدرت در میدان حضور داریم .
وی با قدردانی از کشاورزان زحمت کش استان گفت : ما نیز از جنس کشاورزان هستیم و تمام تلاش خود را برای حل این مشکل به کار خواهیم گرفت .
در این تجمع چند نفر از نمایندگان کشاورزان نیز خواسته های کشاورزان را بیان کردند و خواستار رسیدگی عاجل به وضعیت معیشتی کشاورزان شدند.
کشاورزان معترض در این تجمع اعتراضی مسائلی همچون پرداخت نشدن هزینه نکاشت ، اختصاص نیافتن آب برای کشت پاییزه ، اجرا نشدن مصوبات طرح 9ماده ای شورای عالی آب و جلوگیری از بارگذاری های جدید در بالاست رودخانه را مطرح کردند و خواستار تسریع در روند حل این مشکلات شدند.
کشاورزان ظهر امروز این تجمع را به صورت آرام و بدون تنش پایان دادند و از مسئولان استان درخواست پیگیری مطالبات برحق شان شدند.
کشاورزان معترض شرق اصفهان که جمعیت شان به حدود هزار نفر می رسید صبح امروز با دردست داشتن دست نوشته هایی با مضمون احقاق حقوق کشاورزان با حضور پلیس شعارهایی سردادند و پیگیری هرچه سریعتر مسئولان برای تامین آب و رفع مشکلات معیشتی این صنف را خواستار شدند.

انتهای پیام /س

تجمع اعتراضی کشاورزان شرق اصفهان بدون تنش پایان یافت

برچسب ها: بحران آب ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.