در تایید استعفای نمایندگان اصفهان؛

جمعی از مردم اصفهان در مقابل دفتر امام جمعه تجمع کردند

جمعی از مردم اصفهان در حمایت از نمایندگان مردم استان در مجلس، مقابل دفتر آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان حاضر شدند .

جمعی از مردم اصفهان در مقابل دفتر امام جمعه اصفهان تجمع کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جمعی از مردم و کشاورزان  اصفهانی با  در دست داشتن پلاکارد های شهدای اصفهانی  و همزمان با حضور نمایندگان مستعفی اصفهان در دفتر امام جمعه اصفهان در حمایت از نمایندگان استان  در مقابل دفتر آیت الله طباطبایی نژاد  حاضر شدند .

گفتنی است ؛ حدود 10 روز پیش 18 نفر از نمایندگان استان اصفهان در اعتراض به بی توجهی دولت نسبت به مسائل آب و زاینده رود استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کردند و امروز به جای حضور در صحن علنی مجلس در دفتر امام جمعه اصفهان  حاضر شدند.

پس از بی توجهی  رئیس مجلس  به  حضور نیافتن نمایندگان اصفهان در جلسه امروز مجلس، خدری نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی طی تذکری، با اشاره به استعفای نمایندگان استان اصفهان گفت: براساس آیین نامه با توجه به اینکه نمایندگان اصفهانی استعفای خود را تقدیم هیات رئیسه کرده اند حضرتعالی برای جدیت در مجلس و اینکه این استعفاهای صوری باب نشود ما تقاضا داریم در اولین جلسه موضوع را قرائت کنید و در دستورکار هفته آینده مجلس قرار گیرد.

 

انتهای پیام/ س

استعفای نمایندگان استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار