نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

هدف دشمن براندازی نظام اسلامی است/روحانیت باید هم چون دیده بان عمل کند

آیت‌الله حسینی بوشهری گفت:هدف دشمن براندازی نظام اسلامی است و در این راستا برای رویارویی مردم با این نظام تلاش می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت‌الله حسینی بوشهری،نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صبح پنجشنبه در یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد در پژوهشکده علامه طباطبایی با اشاره به اهمیت اجتماع علما اظهار کرد: تبادل نظر در خصوص مسائل مهم جامعه اسلامی جزو امور رایج در اجتماعات علما بوده و اصل چنین اجتماعاتی بسیار مهم است.

وی ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به مسائل روز عنوان راهکارهای صیانت از انقلاب و نظام اسلامی برای یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد انتخاب شد، البته صیانت به معنای حفظ موجود نیست، بلکه انقلاب ذاتا حالت پیش روندگی دارد و نیاز به حرکت پرشتاب داریم تا به اهداف انقلاب اسلامی برسیم.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: دشمن با تمام وجود تلاش می‌کند تا در مسیر انقلاب اسلامی مانع ایجاد کند، هدف دشمن براندازی نظام اسلامی است و در این راستا برای رویارویی مردم با این نظام تلاش می‌کند. باید تهدیدات وضعیت موجود را شناسایی کنیم و راهکارهای رفع این تهدیدات را ارائه بدهیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری سرخوردگی مردم از اهداف نظام اسلامی را جزو تهدیدات انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر مردم احساس کنند که به اهداف نظام اسلامی نرسیدیم، دچار سرخوردگی می‌شوند، راهکار مقابله با این تهدیدات روشنگری توسط روحانیت است.

وی ادامه داد: فاصله گرفتن مردم از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحت تاثیر قرار گرفتن نسل جوان از فرهنگ بیگانه جزو تهدیدات انقلاب اسلامی است و در این شرایط باید به دنبال تحکیم باورهای اسلامی در میان مردم باشیم.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود:روحانیت باید همچون دیده بان در نقاط مختلف کشور عمل کند تا فرهنگ کشورمان ضربه نخورد، همچنین باید به دنبال حفظ شور و نشاط انقلابی در میان مردم باشیم و برای استمرار خط امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در جامعه تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد سه کمیسیون داشت و مصوبات این کمیسیون‌ها توسط جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ش

اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.