یر کل کمیته امداد استان خبر داد؛

خدمات حقوقی و قضایی رایگان به مددجویان کمیته امداد زنجان ارائه می‌شود

در قالب معاضدت حقوقی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان، ۱۶۹۷ مورد خدمات مددکاری حقوقی از طریق این نهاد انجام‌شده است.

خدمات حقوقی و قضایی رایگان به مددجویان کمیته امداد زنجان ارائه می‌شود به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، بابیان اینکه کمیته امداد در کنار ارائه سایر خدمات به مددجویان به مشکلات حقوقی آنان نیز رسیدگی می‌کند، گفت: به‌منظور جلوگیری از تضییع حقوق مددجویان تحت حمایت، کارشناسان حقوقی این نهاد، علاوه بر اینکه در راستای وظایف خود در انجام امور حقوقی دسـتگاه متبوع اهتمام دارنـد به جهت حـمایت از مـددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ضمن راهنمایی و مشاوره، پیگیر مسائل حقوقی و قضایی خانواده‎ها بوده و برای احقاق حقوق آنان تلاش می‎نمایند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ارائه هزارو ۶۹۷ مورد خدمات حقوقی در قالب مددکاری حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در ۹ ماهه سالجاری خبر داد و افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۸۳ مورد خدمات مشاوره حقوقی، تهیه و تنظیم ۸۶ مورد دادخواست و شکوائیه، ۹۷ مورد تنظیم لایحه دفاعیه و ۵۶ مورد شرکت در جلسات دادرسی انجام شده است.

وی به ایجاد میز خدمت در سطح ادارات اجرایی اشاره کرد و گفت: به‌منظور کاهش هزینه‌ها و دسترسی آسان مددجویان تحت حمایت به خدمات حقوقی در بیشتر ادارات اجرایی خدماتی در قالب میز خدمت ارائه می‌گردد که وکلای نیکوکار در ۹ ماهه سالجاری طبق برنامه‌های زمان‌بندی‌شده با حضور در ادارات و مشاوره حقوقی رایگان به حل مشکلات ۹۵ مددجوی تحت حمایت پرداختند.

صفری افزود: بهای خدمات ارائه شده در ۹ ماهه امسال برای جبران هزینه‌های حقوقی و دادرسی خانواده‌های تحت حمایت بیش از ۴۲۷ میلیون تومان برآورد شده است.

مدیرکل کمیته امداد به افزایش آموزش‌های کاربردی با استفاده از ظرفیت وکلا و اساتید اشاره کرد و گفت: در سال جاری از ظرفیت وکلای نیکوکار در جهت معاضدت قضایی مددجویان تحت حمایت به شکل مناسبی استفاده می‌شود.
 
صفری یاد آور شد: در حال حاضر ۸۶ وکیل نیکوکار وخیر زنجانی با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در جهت حل مشکلات حقوقی خانواده‌های تحت حمایت بصورت رایگان همکاری می‌کنند.
 
انتهای پیام/ن
 
 

ارائه خدمات حقوقی به مددجویان زنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.