رئیس سازمان رسانه دانشگاه آزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

۳ مصدوم دیگر سانحه علوم و تحقیقات ترخیص شدند/ مراقبت‌های پرستاری مصدومان در خانه توسط دانشگاه آزاد انجام می‌شود

انجام مراقبت‌های پرستاری در منزل مصدومان توسط دانشگاه آزاد/ ۳ مصدوم دیگر سانحه علوم و تحقیقات مرخص شدنداسکندری گفت: سه مصدوم دیگر سانحه تصادف اتوبوس علوم و تحقیقات ترخیص شدند.

صالح اسکندری رئیس سازمان رسانه دانشگاه آزاد در  گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه سه مصدوم دیگر  حادثه علوم و تحقیقات از بیمارستان ترخیص شدند اظهار کرد:  محمد امین عابدینی از بیمارستان خاتم الانبیاء ، بهاره کوچه باغبان از بیمارستان لاله و  ملیکا فراهانی  از بیمارستان عرفان سه دانشجوی دیگری بودند که ترخیص شدند.

رئیس سازمان رسانه دانشگاه آزاد درباره دانشجویی که حال وخیمی داشت، گفت:  با دعای خیر مردم وضعیت عمومی آرین حقیقت در بیمارستان نورافشار رو به بهبودی است و امیدواریم اوایل هفته آتی از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

اسکندری با اشاره به  مراقبت‌های پس از ترخیص دانشجویان بیان کرد: دانشگاه آزاد خود را متعهد به مراقبت در منزل و مراقبت‌های پرستاری داخل منزل مصدومان ترخیص شده می‌داند و طی قرارداد‌هایی که بین واحد علوم تحقیقات و پرستاران و بهیاران منعقد شده است مصدومان ترخیص شده از این خدمات در منزل برخوردار می‌شوند.

نصب گاردریل  جهت ایمن سازی جاده دانشگاه علوم و تحقیقات

وی درباره  ایمن سازی جاده تردد اتوبوس‌های دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات گفت: متوسط شیب این جاده بر اساس اعلام پلیس راهور ۸ درصد و در محل حادثه ۱۵ درصد است؛ از این رو به زودی با نصب گاردریل و سرعت گیر در جهت ایمن سازی جاده اقدام خواهد شد.

رئیس سازمان رسانه‌های دانشگاه آزاد با اشاره به تغییر محل‌های  آموزشی دانشگاه علوم و تحقیقات یادآوری کرد: باید در میان مدت بخش‌های آموزشی و دانشکده‌هایی که دانشجویان در آنجا  تردد بیشتری دارند به ارتفاع کمتر از ۱۸۰۰ متر منتقل و بخش‌های پژوهشی و ستادی در ساختمان‌ها و ابنیه‌هایی که در گذشته بالای ارتفاع ۱۸۰۰ متر ساخته شده اند، مستقر شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۴ دی ۱۳۹۷
کاش دانش اموزان زاهدانی هم تهران بودند تا بیشتر به انها رسیدگی می شد
آخرین اخبار