ارائه بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر-ساعت آموزش مهارتی در آموزشگاه‌های آزاد آذربایجان غربی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت:در ۹ ماه سال جاری؛ بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر- ساعت آموزش‌های مهارتی در موسسات کارآموزی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد آذربایجان غربی ارائه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، محسن مددی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: این اداره کل در ۹ ماهه سال جاری ۲ هزار و ۷۴۴ دوره آموزشی، برای ۱۳ هزار ۱۷۲ نفر در در بخش خصوصی مؤسسات کارآموزی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای برگزار کرده است.
 
وی افزود: در این مدت معادل ۳ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۵۲۹ نفر - ساعت آموزش‌های مهارتی برای این افراد ارائه داده است.
 
مددی با اشاره به فعالیت ۳۲۶ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر در سطح استان، گفت: از این تعداد ۲۱۹ آموزشگاه مختص خواهران، ۳۵ آموزشگاه مختص برادران و ۷۲ آموزشگاه به صورت دو منظوره، آموزش‌های مهارتی را ارائه می‌دهند.
 
وی یاد آور شد: این اداره کل در ۹ ماهه سال جاری به منظور نظارت بر کیفیت آموزش‌های ارائه شده در این آموزشگاه‌ها ۹۲۶ بازرسی انجام داده است.
 
مددی یادآورشد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی برای تقویت بخش خصوصی آمادگی دارد تا در صورت توانمندی بخش خصوصی، بخش‌هایی از فعالیت‌های خود را بر اساس شیوه نامه‌های مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد واگذار کند.
 
انتهای پیام/م
 

ارائه آموزش‌های مهارتی در موسسات کارآموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.