چرا قیمت‌‌های جدید خودرو اعلام نشد؟

علی رغم صحبت‌های مدیرعامل سازمان حمایت در اعلام قیمت‌های جدید خودرو در ۱۳ دی ماه هنوز این موضوع اجرایی نشده و وعده آقای معاون هم مانند وزیر صنعت به مرحله اجرا نرسیده است.

چرا قیمت‌‌های جدید خودرو اعلام نشد؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ماجرای اعلام تغییرات قیمتی انواع خودرو‌های مشمول قیمت گذاری از اوایل آبان ماه امسال آغاز شده به نحوی که هر مسئول از جانب خود خبر اعلام قیمت‌های جدید را طی روز‌های آینده مطرح کرد، اما متأسفانه با وجود تمام این اظهارنظر‌ها آبان ماه تمام شد و خبری از اعلام قیمت‌های جدید در بازار نشد.

جالب اینجاست رحمانی وزیر صنعت هم در صحبت‌هایی خبر اعلام قیمت‌ها را عنوان کرد، اما هنوز وعده‌های آقای وزیر هم محقق نشده است. رحمانی در جدیدترین اظهار نظر خود (۲ دی ماه) در گفت‌وگوی ویژه خبری گفته است "با قیمت گذاری ستاد تنظیم بازار، قیمت جدید خودرو‌های پرفروش تا هفته آینده اعلام خواهد شد. "

در حال حاضر چند روز از وعده آقای وزیر گذشته و بازار خرید و فروش خودرو با تشدید رکود روبه رو است به صورتی که در این شرایط خریداران بلاتکلیف و کسی هم حاضر به فروش خودرو نیست.


بیشتر بخوانید: نوسان قیمت در بازار خودروهای داخلی+جدول


البته بعد از اظهارنظر وزیر صنعت، تابش مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان هم در گفت‌وگو با خبرنگار ما از اعلام سیاست‌های وزارت صنعت در مورد قیمت خودرو‌های مشمول قیمت‌گذاری و سایر خودرو‌ها در ۵ شنبه این هفته (۱۳ دی ماه) خبر داد. اما وعده آقای معاون هم مانند وزیر صنعت محقق نشده و مردم همچنان بلاتکلیف منتظر اعلام قیمت‌های جدید هستند.

به نظر می‌رسد مسئولین پیش از اظهار نظر در مورد اعلام قیمت‌های جدید باید با یکدیگر هماهنگ باشند. اما متأسفانه این رویکرد هنوز در میان مسئولین به ویژه وزارت صنعت وجود ندارد و هرکس اظهارنظر خاص خود را مطرح و رکود بازار خودرو را تشدید‌تر می‌کند.

در ادامه این مطلب بخشی از اظهار نظر وزیر صنعت و مسئولین وزارت صنعت را در مورد قیمت‌های جدید خودرو مشاهده می‌کنید.

چرا قیمت‌‌های جدید خودرو اعلام نشد؟

 

چرا قیمت‌‌های جدید خودرو اعلام نشد؟

چرا قیمت‌‌های جدید خودرو اعلام نشد؟

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۶ دی ۱۳۹۷
چاره کار نخریدن است
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۲۲:۴۰ ۱۵ دی ۱۳۹۷
وزیری که نمیتونه وضعیت خودرو هارو تعیین تکلیف کن چطور میخاد کل صنعت کشور مدیریت کنه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۵ دی ۱۳۹۷
کسی نیست که از این وزیر بپرسه چرا مردم را اذیت میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
م....خ
۱۸:۲۹ ۱۵ دی ۱۳۹۷
زورشون میرسه کسی نمیتونه کاری بکنه انتخاب دومی هم وجود نداره چون همه چی انحصاری هست وفقط هم مردم باید تاوان پس بدن مسئولین که پولدار هستن وتاجر بهترین ماشین خارجی سوار میشن بدون اینکه یک ریال گمرکی بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۵ دی ۱۳۹۷
جهت اطلاع همه کسانی که موعد دعوتنامشون گذشته:آئيين نامه اجرايي قانون حمايت از حقوق مصرف خودرو. طبق ضوابط و روشهاي مختلف فروش در ماده 4 قسمت قيمتهاي فروشهاي مختلف (تحويل فوري: قيمت قطعي زمان عقد قرارداد)(پيش فروش قطعي: قيمت قطعي در زمان عقد قرارداد)(پيش فروش عادي: قيمت زمان تحويل مندرج در قرارداد) (مشارکت در توليد: قيمت زمان تحويل مندرج در قراردا)(سفارشي: قيمت توافقي زمان عقد قرارداد) ذکر شده. در ماده 7 تبصره 1 اين آئيين نامه آمده: عرضه کننده موظف است در صورت تاخير در تحويل خودرو از تاريخ تحويل مندرج در قرارداد تا زمان تحويل خودرو به مصرف کننده مبلغ خسارت پرداخت نمايد. در ماده 8 تبصره 1 آمده : در صورت بروز مشکل در فرآيند رعايت استانداردهاي مطلوب و تاخير در تحويل خودرو، مسئوليت جبران خسارت وارده و کسب رضايت مصرف کننده بر عهده عرضه کننده مي باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۵ دی ۱۳۹۷
خدایا خودت ما را نجات بده از این بدبختی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۵ دی ۱۳۹۷
از حس طمع کاری خودروسازها استفاده کردند و صنعت خودروسازی مان را هم دارن از کار می اندازند
آخرین اخبار