دادستان استان سمنان:

تشریفات جهت اجرایی قوانین بسیار طولانی است/قانون باید قاطع و تسهیل کننده در امور اجرایی کشور باشد

شریفات جهت اجرایی قوانین بسیار طولانی است/قانون باید قاطع و تسهیل کننده در امور اجرایی کشور باشددادستان استان سمنان گفت: قوانین، مبهم و مجمل است و تشریفات آن بسیار طولانی است و برای اجرای آن محدودیت هایی را به دنبال می آورد . 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حیدر آسیابی دادستان استان سمنان در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت : شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اتاق فکر اقتصاد مقاومتی یک استان و بهترین مرجع جهت شناسایی موانع اقتصادی مقاومتی در آن استان هستند .

وی افزود: قوانین، مبهم و مجمل است و تشریفات اجرایی آن بسیار طولانی است و برای اجرای آن محدودیت هایی را به دنبال می آورد. بروکراسی و تشریفات اجرای قوانین است که انجام امور کشور را به عقب رانده است و به همین علت است که واحد های تولید  ضرر و زیان را متحمل شده اند.

دادستان استان سمنان با اشاره به اجرای قوانین در کشور که تسهیل کننده ی امور است عنوان داشت: قانون باید قاطع و تسهیل کننده باشد زیرا برخی از قوانین با به اجرا درآمدن آن ها موجب پرونده سازی در قوه قضائیه می شود. در قوانین و اجرای آن ضعف جدی داریم، اگر قانون درست اجرا شود بخش خصوصی قطعا راه حل هایی جهت حل مشکلات خود پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام / گ

 جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار