کسب رتبه اول کشوری در اجرای مرحله دوم سامانه ثبت انبار‌هامعاون بازرسی صمت استان گفت:خراسان رضوی در مرحله دوم سامانه ثبت انبار‌ها در ثبت و ورود و خروج کالا از انبار‌ها رتبه اول کشور را کسب کرده است.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، علی باخرد معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت  خراسان رضوی در خصوص پیگیری و عملیات سازی طرح سامانه جامع انبار‌ها در حوزه ثبت ورود و خروج کالا از بیش از ۱۳ هزار انبار فعال و ثبت ۴۷ هزار رسید و حواله در سامانه جامع انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا در سال جاری موفق به کسب رتبه یک کشوری در اجرای مرحله دوم سامانه جامع انبار‌ها گردید.

وی تصریح کرد: سامانه جامع انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا به نشانی https://www.nwms.ir که ۱۸ ماه پیش راه اندازی شد، در برگیرنده همه مراکز بارگیری، تخلیه، نگهداری و یا ذخیره سازی کالا است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گفت: به استناد قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تمام اشخاص حقیقی، حقوقی و صاحبین مشاغل و انبار‌های تجاری موظفند در این سامانه ثبت نام نمایند.

باخرد افزود: افراد مشمول در صورت عدم ثبت اطلاعات، ثبت رسید و حواله کالا در سامانه مذکور علاوه بر اینکه مشمول مجازات مقرر در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرتکب تخلف احتکار و امتناع از عرضه کالا شده و با این متخلفین برابر با قوانین تعزیرات حکومتی و نظام صنفی نیز برخورد خواهد شد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

سامانه جامع انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا  ۱۸ ماه پیش راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.