کاظمیان: ایران شانس اول قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: ایران شانس اول قهرمانی در جام ملت‌ها است و تیم‌های ژاپن، استرالیا و کره جنوبی از اصلی‌ترین حریفان تیم ملی کشورمان به شمار می‌روند.

جواد کاظمیان پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در حاشیه برگزاری کلاس‌های مربی گری A آسیا در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ایران شانس اول قهرمانی در جام ملت‌ها است و تیم‌های ژاپن، استرالیا و کره جنوبی از اصلی‌ترین حریفان تیم ملی کشورمان به شمار می‌روند، اما ما باید برای قهرمانی تلاش کنیم، چون اگر این اتفاق در این دوره رخ ندهد در دوره‌های بعدی خیلی سخت خواهد بود، همان طور که گفتم تیم ملی پتانسیل خوبی دارد و امیدوارم قهرمان این رقابت‌ها شود.

او درباره تیم فوتبال یمن گفت: نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت، اما به نظرم تیم ما می‌تواند با اختلاف چهار الی پنج گل این تیم را شکست دهد.

كاظميان در خصوص برگزاری كلاس های مربی گری A آسيا بيان كرد: هر فوتبالیستی که دوران بازی را پشت سر می‌گذارد دوست دارد وارد مربی گری شود و من هم از قاعده مستثنی نیستم. دوره های B. و C. را پشت سر گذاشته ام و فعلا در این کلاس‌ها شرکت می‌کنم.

او در خصوص ثبات نداشتن نیمکت‌های تیم‌های لیگ برتری برای سرمربیان گفت: مدیران باشگاه‌ها باید به مربیان فرصت‌های بیشتری دهند و برکناری مربی پس از ۳، ۲ شکست از انصاف به دور است. امیدوارم مربی‌های جوان هم وارد تیم‌های لیگ برتری شوند تا آن‌ها هم توانایی هایشان دیده شود.

کاظمیان در ادامه افزود: مدیران تیم‌ها از مربیان بهترین نتایج را می‌خواهند و دلیل اصلی تغییرات زیاد در کادرفنی تیم‌ها در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فرصت ندادن به سرمربیان تیم‌ها از سوی مدیران بوده است؛ و این مورد در تمام تیم‌های جهان صدق می‌کند مانند مورینیو که اسم بزرگی در فوتبال اروپا است، اما نتوانست نتایج دلخواه مدیران منچستر را کسب کند و او را از هدایت این تیم برکنار کردند.


بيشتر بخوانيد:

بختیاری زاده: کادر مدیریتی بعد از هر شکستی مربیان را مقصر می‌دانند

آقاجانیان: بازی زیبا همراه با نتیجه فلسفه کی روش است

شاهرودی: امیدوارم تیم ملی امید به المپیک صعود کند/ تیم ملی می‌تواند جز سه تیم برتر آسیا با‌شد


انتهای پيام/

اظهارات جواد كاظميان در حاشيه برگزاری كلاس مربی گری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار