کارگاه آموزش موتور سواری برای دانش آموزان گناوه‌ای برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه از برگزاری کارگاه آموزش موتور سواری برای دانش آموزان گناوه‌ای و اهدا ۱۰۰ کلاه ایمنی به دانش آموزان خبر داد.

کارگاه آموزش موتور سواری برای دانش آموزان گناوه‌ای برگزار شداسکندر احمدی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان قشر خطر پذیر جامعه هستند آموزش و پرورش شهرستان گناوه به صورت مکرر در سطح‌های مختلف آسیب‌های اجتماعی کلاس و کارگاه‌هایی برای دانش آموزان و اولیاء برگزار می‌کند.

وی افزود: به دلیل این که تعداد راکبان موتور سوار در سطح شهرستان گناوه بالا است و بیشتر این راکبان را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند تصمیم گرفته شد که آموزش موتور سواری برای دانش آموزان برگزار کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه بیان کرد: دانش آموزان باید به این موضوع آگاهی کامل داشته باشند که بدون داشتن گواهینامه رانندگی حق سوار شدن و رانندگی با موتور سیکلت را نخواهند داشت. ایشان تصریح کرد: در این نشست چگونه رعایت کردن قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان آموزش داده شد تا آن‌ها با اطلاعات کافی نسبت به قوانین رانندگی کنند.

احمدی تصریح کرد: برگزاری چنین کلاس‌هایی می‌تواند به توان و دیدگاه دانش‌آموزان کمک زیادی کند تا آن‌ها با آشنایی بیشتر نسبت به خطراتی که آن‌ها را در حین رانندگی تهدید می‌کند واقف شوند.

وی گفت: جوانان و نوجوانان ما باید بدانند که سرعت زیاد در رانندگی ملاک مهارت بالا نیست بلکه احترام گذاشتن به قوانین و مقررات است که شایستگی یک راکب را مشخص می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه افزود: پوشیدن کلاه ایمنی از ضروریات رانندگی با موتور سیکلت است و این کلاه توانسته است تا کنون جان صد‌ها نفر را از مرگ نجات دهد.

انتهای پیام/م

برگزاری کارگاه آموزش موتور سواری برای دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.