پیام استاندار کرمان به مناسبت روز بزرگداشت خواجوی کرمانی

استاندار کرمان با صدور پیامی ضمن بزرگداشت روز خواجوی کرمانی، تصریح کرد: این روز فرصتی برای معرفی احوال و آثار این شاعر و عارف نام آور ایرانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن پیام استاندار کرمان به مناسبت گرامیداشت بزرگداشت خواجوی کرمانی به شرح زیر است:

هفدهم دی ماه روز بزرگداشت خواجوی کرمانی فرصتی است تا ضمن معرفی احوال و آثار این شاعر و عارف نام آور ایرانی که سهم بزرگی در مکتب ادبی و هنری کرمان و فارس دارد، نقش دانشمندان بزرگ و شخصیت‌های تمدن ساز ایران را بیش از پیش بشناسانیم و در جهت حفظ هویت فرهنگی و ترویج خوبی ها، زیبایی‌ها و ارزش‌های کشورمان که بی شک بر پایه تمدن اسلام بنا نهاده شده کوشش کنیم.

در ادامه این پیام آمده است: در این میان آنچه اهمیت فوق العاده دارد، جوانان و فرزندان ما هستند که باید بیشتر با این تمدن غنی آشنا باشند و در برابر تهاجم بی رحمانه فرهنگ بیگانه با تکیه بر داشته‌های خود ایستادگی نمایند.

این روز مبارک را که در تقویم رسمی کشورمان به ثبت رسیده خدمت همه هم میهنان، به ویژه مردم شریف و فرهنگ دوست استان کرمان تبریک عرض کرده و امیدواریم بتوانیم در گرامیداشت مفاخر این مرز و بوم قدم برداریم.
محمدجواد فدائی
استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

ثبت گرامیداشت روز خواجوی کرمانی در تقویم

برچسب ها: استانداری ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار