دستگیری قاتل فراری بعد از ۴۰ سال در نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری فردی که ۴۰ سال قبل در یکی از شهر‌های استان خراسان مرتکب قتل شده بود و متواری شده بود در پی یک کار علمی دقیق و پیچیده توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "محمد رضا خدادوست"فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اعلام این خبر گفت: در سال ۱۳۵۷ در یکی از روستا‌های استان خراسان گزارش یک نزاع دسته جمعی منجر به قتل ۲ نفر به پلیس اعلام و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص می‌شود که قاتل متواری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه متهم مدام در حال تغییر محل سکونت خود بود، دستگیری به کندی پیش می‌رفت، اما در این مدت ماموران هیچ گاه دست از تلاش برنداشته و تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه او را به طور جدی پیگیری می‌کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد بیان داشت: در آخرین تحقیقات صورت گرفته مشخص شد قاتل که همواره محل سکونت خود را از استانی به استان دیگر تغییر می‌داده، اخیراً به استان اصفهان آمده و در شهرستان نجف آباد سکونت یافته است.

 

دستگیری قاتل فراری بعد از ۴۰ سال در نجف آباد


سرهنگ خدادوست ادامه داد: سرانجام با تلاش شبانه روزی و اقدامات پیچیده علمی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد، مخفیگاه این متهم فراری شناسایی و وی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به فرار ۴۰ ساله او پایان دادند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد اظهار داشت: مردم عزیز مطمئن باشند که هیچ پرونده‌ای تا زمانی که متهمان اصلی آن‌ها دستگیر و به دست قانون سپرده نشوند همچنان باز بوده و حتی اگر سال‌ها هم طول بکشد ماموران پلیس با جدیت تمام پیگیر ماجرا و احقاق حقوق از دست رفته مردم خواهند بود.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری قاتل فراری درنجف آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار