اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای گازرسانی در روستا‌های محروم کشور

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه سال ۱۳۹٨ برای قیر رایگان ۶ هزار میلیارد تومان و برای گازرسانی به روستا‌های محروم ۱۵۰۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،عبدالکریم حسین‌زاده عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم نقده و اشنویه با تاکید بر اینکه کلیات، بند‌ها و تبصره‌های مرتبط با بخش عمرانی کشور در کمیسیون عمران مجلس به تصویب رسیده است، گفت: تبصره یک بند (د) لایحه بودجه مربوط به گازرسانی از محل چهارده و نیم درصد سهم وزارت نفت برای گازرسانی به روستا‌های محروم با پیشنهاد اختصاص بودجه ۱۵۰۰ میلیارد تومان به این مهم به تصویب کمیسیون عمران رسید.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بقیه تبصره‌ها و بند‌های مرتبط با کمیسیون انرژی نیز تا پایان هفته بررسی خواهند شد، افزود: تبصره ۱۹ مربوط به واگذاری پروژه‌های عمرانی نیز به‌عنوان یکی از مباحث مهم در لایحه بودجه به‌زودی درباره آن بحث و بررسی می‌شود و در صورت لزوم اصلاح خواهد شد.

شایان ذکر است که کلیات بودجه سال ۱۳۹٨ کل کشور، مرتبط با بخش انرژی، عصر روز (یکشنبه ۱۶ دی‌ماه) در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصویب شد.
 
انتهای پیام/م
 

افزایش بودجه کمیسیون عمران مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.