استاندار سمنان:

بانک ها می توانند در ایجاد رونق تولید کمک کنند

استاندار سمنان گفت: بانک ها می توانند در ایجاد رونق تولید کمک کنند و باید تسهیلات تکلیفی در کوتاهترین زمان به متقاضیان پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه ی کمیسیون هماهنگی بانک های استان سمنان با بیان اینکه باید سخت گیری ها برای ارائه تسهلات به بخش صنعت برداشته شود گفت: بانک ها می توانند در ایجاد رونق تولید کمک کنند و باید تسهیلات تکلیفی در کوتاهترین زمان به متقاضیان پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه سهم بانک ها در رونق اقتصادی استان باید بیشتر شود افزود: گفته می شود بانک ها به تعهدات خود در مقابل دولت خیلی عمل نمی کنند که نیاز است تا مشکلات شما با صاحبان سرمایه هرچه سریعتر حل شود.

آشناگر تصریح کرد: در دریافت وثیقه های بانکی از متقاضیان باید تجدید نظر شود و از سخت گیری به خصوص در روستاها برای ارائه تسهیلات پرهیز شود.

وی با بیان اینکه معوقات بانکی بانکها زیاد است و دلیل آن نظارت نکردن درست بانک ها است اضافه کرد: ظرفیت بانک های استان زیاد است و باید از تملک داریی واحدها پرهیز کنند.

استاندار سمنان با بیان اینکه توجه به بخش گردشگری می تواند موجب رونق استان شود افزود: نوسانات پرداختی بانک ها به متقاضیان به خصوص در بخش گردشگری باید اصلاح شود.

انتهای پیام / گ

جلسه ی کمیسیون هماهنگی بانک های استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار