فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی طی عملیاتی در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت پراید مقدار ۴۷ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "اسماعیل پریشانی"فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان اظهار داشت: در راستای مقابله با فعالیت تبهکارانه قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان دهاقان از عبور یک دستگاه خودروی وانت پراید حامل مواد افیونی در مسیر بروجن به دهاقان مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از ورود خودروی یاد شده در حوزه استحفاظی این فرماندهی عملیات توقف و بازرسی این خودرو با همراهی ۳ اکیپ گشت از پلیس‌های مبارزه با مواد مخدر استان، شهرضا و دهاقان اجرا و سرانجام خودروی مذکور در محدوده یکی از روستا‌های شهرستان متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان اضافه نمود: پس از متوقف شدن ماموران از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات از آن مقدار ۴۷ کیلوگرم تریاک را کشف شد.

سرهنگ پریشانی با اشاره به دستگیری راننده و همسرش به جرم حمل این مقدار مواد مخدر گفت: همچنین یک دستگاه خودرو وانت نیسان که به عنوان اسکورت خودروی حامل مواد بود نیز توقیف و راننده آن دستگیر شد.

 

 

انتهای پیام/م

 

کشف تریاک در دهاقان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.