طلایی: با کادر فنی بزرگسالان هماهنگ هستیم/ اردوی جوانان بعد از جام شهید هاشمی نژاد برگزار می‌شود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: همدلی و هماهنگی بسیار خوبی بین کادر فنی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان وجود دارد.

محمد طلایی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان این مطلب افزود: در اردوی نخست تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان به عنوان مربی در کنار کشتی گیران حضور داشتم و بعد از آن که قرار شد بار دیگر در تیم ملی جوانان قبول مسئولیت کنم در جلسه ای که با غلامرضا محمدی داشتیم تصمیم گرفته شد تا برای ایجاد هماهنگی و خروجی بهتر، جوانان و بزرگسالان اردوهای مشترکی داشته باشند و از طرفی نیز زمانی که اردوی رده سنی جوانان نبود من به بزرگسالان هم کمک کنم.

دارنده مدال طلای جهان با بیان اینکه همدلی و هماهنگی خوبی بین کادر فنی تیم های ملی وجود دارد گفت: به طور حتم هر چقدر کشتی گیران رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در تیم های ملی به هم نزدیکتر باشند نتیجه مطلوب تر خواهد شد به همین منظور نیز با برنامه ریزی که شده قصد داریم شکافی بین این رده ها وجود نداشته باشد و در این راستا نیز همه با هم برای یک هدف مشترک تلاش خواهیم کرد.

وی در ادامه از زحمات تقی اکبر نژاد سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد جوانان تقدیر کرد و اظهار داشت: کادر فنی قبلی تیم ملی نیز در این چند سال با همه وجود برای موفقیت کشتی تلاش کرد که از همه این عزیزان تشکر می کنم و امیدوارم ما نیز بتوانیم برای ورزش ملی مثمر ثمر باشیم.

دارنده 2 مدال نقره وبرنز جهان درباره برنامه های تیم ملی جوانان گفت: در تلاش هستیم تا پس از رقابت های بین المللی جام شهید هاشمی نژاد نخستین اردوی مستقل آزاد کاران جوان برگزار شود و بعد از مسابقات انتخابی تیم ملی که اواخر امسال برگزار می شود کار اصلی خود را آغاز خواهیم کرد.

گفتی است تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با سرمربیگری محمد طلایی در سال 2014 پس از 19 سال قهرمان جهان شد و در سال 2015 نیز توانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.


بیشتر بخوانید:

آزادکاران در جام جهانی شرکت نمی‌کنند

میزبانی اندیمشکی‌ها برای جام تختی روی هوا!


انتهای پیام/

صحبت های محمد طلایی درباره تیم ملی کشتی آزاد جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار