پسکوف: اخبار رسانه‌های اسرائیلی را نخوانید

سخنگوی کرملین به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره ادعای دخالت مسکو در انتخابات تل‌آویو واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز (چهارشنبه) در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که این کشور هرگز در هیچ انتخاباتی مداخله نکرده است و نخواهد کرد.

پسکوف در واکنش به انتشار گزارش‌هایی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات این رژیم گفت: اخبار این رسانه‌های اسرائیلی را نخوانید. هیچ صحبتی درباره آن نیست. روسیه در هیچ انتخاباتی مداخله نکرده است و این کار را هرگز نخواهد کرد.

وی این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که «ناداو آرگمان»، رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) روز دوشنبه اعلام کرده بود که یک کشور خارجی قصد مداخله در انتخابات تل آویو را دارد. آرگمان هیچ اشاره‌ای به نام کشور خاصی نکرد. این در حالی است که روزنامه هاآرتص در گزارشی با اشاره به اطلاعات یک شرکت سایبری رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که کشور‌های چین، ایران و روسیه بزرگترین تهدید سایبری در انتخابات اسرائیل محسوب می‌شوند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در حالی کشور‌های دیگر را به مداخله در انتخابات خود متهم کرده اند که هیچ مدرکی برای این ادعا ندارند. انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی قرار است در ماه آوریل سال جاری میلادی (۲۰۱۹) برگزار شود.

در تاریخ ۲۶ دسامبر سال ۲۰۱۸ میلادی، پارلمان رژیم صهیونیستی (کِنست) لایحه‌ای را برای انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام در تاریخ دوم آوریل سال ۲۰۱۹ به تصویب رساند. تا زمان تشکیل یک کابینه جدید در اواخر ماه آوریل پس از برگزاری انتخابات پارلمانی، کابینه بنیامین نتانیاهو به فعالیت ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار