طرح‌هایی که قابلیت اجرا ندارند اصلا افتتاح نشوند

فرماندار گناوه تاکید کرد که پروژه‌هایی که قابلیت افتتاح ندارند نباید مورد بهربرداری قرار گیرند.

طرح‌هایی که قابلیت اجرا ندارند اصلا افتتاح نشوندسید علی پاکنژاد در نشست کمیته روستایی با دهیاران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: در آستانه فرارسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب هستیم با شناختی که از مردم فهیم کشورمان داریم چهلمین سالروز پیروزی انقلاب به خوبی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این انقلاب با خون جوانان این مرز و بوم به پیروزی رسید و مردم برای به ثمر رساندن این انقلاب خون‌ها داده اند و هرگز نمی‌گذارند که امنیت کشور شان خدشه دار شود.

فرماندار گناوه تصریح کرد: این انقلاب مخصوص طیف یا جناح خاصی نیست، انقلاب مخصوص همه است, با رهبری امام راحل شروع شد و با هدایت مقام معظم رهبری در حال ادامه حیاط است.

پاکنژاد تاکید کرد: در ایام دهه فجر همه دهیاران موظف هستند که برنامه‌های شاد و جشنوار‌های بومی محلی در روستا‌ها برنامه ریزی و اجرا کنند تا مردم از این برنامه‌های شاد استفاده کنند.

وی بیان کرد: این برنامه‌ها باید تا هجدهم بهمن ادامه داشته باشد و بعد از آن باید مراسمات مذهبی به مناسب ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (ص) برگزار شود.

فرماندار گناوه همچنین تاکید کرد: امسال در بحث وام‌های اشتغال زایی مبالغ خوبی به شهرستان اختصاص داده شد و این وام‌ها در ایجاد اشتغال زایی به کار رفته است.

پاکنژاد عنوان کرد: در اینجا اعلام میکنم طرح‌هایی که هدفشان فقط دریافت وام بوده سریعا جمع آوری و به کسانی که که می‌خواهند کار و اشتغال ایجاد کنند داده شود.

وی در بحث پروژ‌های قابل افتتاح در دهه فجر نیز گفت: امسال طرح‌هایی که قابلیت اجرا ندارند اصلا افتتاح نخواهند شد و فقط طرح‌هایی افتتاح می‌شوند که تکمیل شده باشند و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

فرماندار گناوه گفت: بگذارید بگویند در ایام دهه فجر فقط یک طرح افتتاح شده است اما مردم ببیند که این طرح مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/م

طرح‌هایی که قابلیت اجرا ندارند اصلا افتتاح نخواهند شد

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.