انعقاد تفاهم نامه میان اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان و اداره کل پست استان با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌های مشترک

تفاهم نامه میان اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان و اداره کل پست استان با هدف توسعه همکاری‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مشترک منعقد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: تفاهم نامه میان اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان و اداره کل پست استان با هدف توسعه همکاری‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مشترک منعقد شد.

پورمردان افزود: برخورداری از شبکه گسترده توزیع در سراسر کشور و رضایت عموم از خدمات پستی دو نقطه قوت شرکت ملی پست است که می‌تواند راهکار خوبی برای ارتقاء فرهنگ زیست محیطی و تنویر افکار عمومی در راستای حفاظت و حمایت از محیط زیست شود در همین راستا تفاهم نامه میان اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان و اداره کل پست استان با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌های مشترک و چاپ و نشر تمبر با موضوعات زیست محیطی، معرفی حیات وحش استان خصوصاً گونه‌های شاخص خرس سیاه، تمساح و... مابین طرفین منعقد شد.

 

انتهای پیام/پ

تفاهم نامه میان اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان و اداره کل پست استان

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار