آمادگی فوتبال بانوان ذوب آهن در دیدار شهرآورد با سپاهان

مربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت : سپاهان با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار دارد شرایط بهتری نسبت به ذوب آهن دارد اما تمام تلاشمان را برای پیروزی در این دیدار انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه مصطفی‌پور مربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در مورد شرایط تیمش ، اظهار کرد : از نظر بدنسازی شرایط خوبی داریم و تمریناتمان به صورت مستمر برگزار می‌شود؛ اگر چه در هر پست یک بازیکن داریم و در این زمینه به آکادمی وابسته‌ایم اما این مشکل باعث نمی‌شود بهترین تیم این دوره از مسابقات نباشیم.

وی در مورد دیدار شهرآورد ، گفت : برای هر بازی تمرینات خاص همان بازی را چه به لحاظ تاکتیکی و چه به لحاظ بدنسازی طراحی و اجرا می‌کنیم؛ خوشبختانه در دیدار مقابل سپاهان همه بازیکنانمان را در اختیار داریم و از هر نظر آماده هستیم و امیدوارم با دست پر از میدان بیرون بیاییم.

مربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن با اشاره به شرایط تیم سپاهان ، اظهار کرد: شرایط سپاهان به‌ خاطر مهره‌های بیشتر و بهتری که نسبت به ذوب آهن در اختیار دارد، بهتر است اما ما تمام تلاشمان را برای پیروزی در شهرآورد انجام می‌دهیم.

مصطفی‌پورگفت: با توجه به امتیازات نزدیک هر دو تیم سپاهان و ذوب آهن در جدول مسابقات ، شهرآورد برای هر دو باشگاه اهمیت زیادی دارد و این بازی از حساسیت به‌سزایی برخوردار است.

انتهای پیام/م

حساسیت دیدار شهرآورد فوتبال بانوان ذوب آهن و سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.