کار را با مدیریت جهادی پیش ببریم

امام جمعه کرمان گفت: نباید درشرایط کنونی به وعده های اروپا پایبند بود بلکه باید با مدیریت جهادی درون کشور، کار راپیش ببریم.

کار را با مدیریت جهادی پیش ببریمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در مراسم نماز جمعه این هفته کرمان که در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد، با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم قم گفت: در این بیانات روشنگرانه بار دیگر به بی اعتباری امریکا در وعده وعمل اشاره شد لذانباید به آمریکا اعتماد کرد.

خطیب جمعه کرمان درباره وعده‌های محقق نشده اروپا برای همکاری با ایران گفت: حدود ۹ ماه است که اروپا وعده می‌دهد وعملیاتی نمی‌شود ودرآینده هم ان‌ها کاری نخواهند کرد.

وی بیان داشت:پس نباید به غرب ونظام لیبرالیسم اعتماد کرد بلکه کار باید با مدیریت انقلابی جهادی مردمی از درون برای رفع مشکلات اقدام اساسی صورت گیرد.

حجت الاسلام علیدادی  با اشاره به اشتباه محاسباتی جریان لیبرالیسم در دنیای امروز گفت: لیبرالیسم اصالت ندارد واخلاق مدار نیست، اما جریان توحیدی الهی ودارای ارزش‌های دینی است.

وی با بیان اینکه حضور در صحنه مردم یکی دیگر از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: حضور مردم موجب پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف این انقلاب شده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سالروز شهادت نواب صفوی که جان خود را در راه اسلام فدا کرد افزود: شهدای دیگری بعد وی این مسیر ادامه دادند.

خطیب جمعه کرمان همچنین با گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) وروز پرستار گفت: حضرت زینب (س) پرورش یافته خاندان نبوت وپیام آور نهضت عاشورا است که در دفاع از دین ومقاومت اسوه است.

وی با اشاره به مسئله پرستاری ایشان از بیمار کربلا علی بن الحسن(ع) اظهارداشت:پرستاران با الگوپذیری از آن حضرت عمر خود را وقف رفع مشکلات وبهبودی سلامت مردم می کنند.

خطیب جمعه کرمان بیان کرد: حضرت زینب (س) در دفاع از دین، حفظ حجاب و عفاف و انتقال پیام انقلاب شکوهمند حسینی (ع) در طول تاریخ بی نظیر و بی بدیل بود.

انتهای پیام/ح

مدیریت جهادی راه پیشرفت درجامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار