رئیس کمیته مربیان فدراسیون بوکس آسیا در تمرین تیم ملی ایران

طبق برنامه آدام کوشیر رئیس کمیته مربیان فدراسیون بوکس آسیا هفته آینده از تمرینات تیم ملی کشورمان بازدید می‌کند.

ثوری: کلاس های آموزش مربی گری  آدام کوشیر از شنبه آغاز می شودبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آدام کوشیر رئیس کمیته مربیان فدراسیون بوکس آسیا با استقبال مسئولان فدراسیون بوکس وارد ایران شد. طبق برنامه قرار است کوشیر از روز شنبه ۲۲ دی ماه به مدت ۷ روز کلاس‌های آموزشی برای مربیان ایرانی برگزار کند.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس کشورمان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: آدام کوشیر رئیس کمیته مربیان فدراسیون بوکس آسیا از فردا ساعت ۸ صبح کلاس‌های آموزشی خود را در باشگاه انقلاب آغاز می‌کند. این کلاس‌ها از شنبه تا پایان هفته ادامه دارد. مربیان سراسر کشور به انتخاب روسای هیئت‌های استانی به این کلاس آموزشی دعوت کرده ایم. ما به دنبال وحدت رویه در بوکس ایران هستم و این امر در تحقق این هدف کمک خواهد کرد. علاوه بر این مربیان و مربیان ستاره دار را دعوت کرده ایم که احتمال دارد در آینده از آن‌ها برای تیم ملی استفاده شود.

او ادامه داد: در پایان این دوره مربیان ارتقا درجه مربیگری دریافت می‌کنند. مربیان درجه ۲ مدرک درجه یک را دریافت می‌کنند و آن‌هایی که ستاره دار هستند گواهی شرکت در این دوره را دریافت می‌کنند.

ثوری در پایان عنوان کرد: ما برنامه ریزی کرده ایم که او در تمرینات تیم ملی حاض شود و از نظراش برای بهبود کار خود استفاده کنیم.


بیشتربخوانید:

ثوری: با افراد خاطی رقابت‌های قهرمانی بوکس برخورد می‌شود/ فوق لیسانس دارم

ملی پوشان بوکس ایران به ۲ گروه تقسیم می‌شوند

احدی: نخستین اعزام بوکسور ها به مجارستان است


انتهای پیام/

اظهارات ثوری درباره برگزاری کلاس های آموزش مربی گری آدام کوشیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار