با ارزش‌ترین بازیکنان جام ملت‌های آسیا مشخص شدند

سایت فاکس اسپورت آسیا در گزارشی به بررسی با ارزش‌ترین بازیکنان حاضر در جام ملت‌های آسیا پرداخت.

با ارزش ترین بازیکنان جام ملتهای آسیا مشخص شدندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت فاکس اسپورت آسیا در گزارشی به بررسی با ارزش‌ترین بازیکنان حاضر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ پرداخته است و در این گزارش نام ۲ ملی پوش کشورمان نیز به چم می‌خورد. سردار آزمون و علیرضا جهانبخش ۲ لژیونر فوتبال کشورمان که در لیگ کشور‌های روسیه و انگلیس فوتبال بازی می‌کنند به ترتیب با ۹.۵ و ۱۸ میلیون یورو، چهارمین و دومین بازیکنان با ارزش حاضر در جام ملت‌ها هستند.

سایت فاکس اسپورت آسیا در مورد سردار آزمون نوشت: آزمون در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه جزو بازیکنان اصلی تیم ملی ایران بود و در نیم فصل لیگ کشور روسیه جزو بهترین بازیکنان تیم روبین کازان و نامزد بهترین بازیکن نیم فصل لیگ روسیه بود.

فاکس اسپورت در مورد علیرضا جهانبخش نوشت: جهانبخش همراه با تیم ملی ایران در جام جهانی حضور داشت و بعد از این مسابقات به لیگ برتر انگلیس و تیم برایتون پیوست و این موضوع باعث بالا رفتن ارزش او شد.

سون هیونگ مین بازیکن تیم ملی کره جنوبی و تیم تاتنهام انگلیس با ۵۰ میلیون یورو با ارزش‌ترین بازیکن حاضر در این تورنمنت است و یوشینوری موتو بازیکن تیم ملی ژاپن با ۱۰ میلیون یورو سومین و مت رایان دروازه بان تیم ملی استرالیا با ۸ میلیون یورو پنجمین بازیکن با ارزش این جام هستند.


بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل ویتنام اعلام شد

گزارش لحظه به لحظه/ تیم ملی فوتبال ایران صفر - ویتنام صفر

حواشی پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران - ویتنام


انتهای پیام/

جهانبخش و آزمون در بین با ارزش ترین بازیکنان جام ملتهای آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.