پاسخگویی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به دانشجویان در خصوص اجرای طرح خصوصی سازی رشته‌های پزشکی

در پی اعتراض جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص اجرای آئین نامه بازنگری موضوع خصوصی سازی رشته‌های پزشکی، رئیس دانشگاه در میان آنان حضور یافته و به مطالبات دانشجویان پاسخ گفت.

پاسخگویی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به دانشجویان در خصوص اجرای طرح خصوصی سازی رشته‌های پزشکیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی بهادر رئیس دانشگاه با همراهی دکتر سید منصور کشفی مشاور عالی رئیس دانشگاه، کوروش عزیزی معاون فرهنگی و دانشجویی و جمعی از مدیران دانشگاه با حضور در جمع دانشجویان، از نزدیک با نظرات و دغدغه‌های آنان در این زمینه آشنا شد.

او با اشاره به بررسی این طرح در سطح کلان ملی، از پیگیری با وزارت بهداشت و انعکاس دیدگاه‌های دانشجویان در این زمینه خبر داد.

بهادر با بیان اهمیت موضوع آموزش پزشکی در امر سلامت جامعه، بر ضرورت توجه جدی به امر ارتقای سطح آموزش در رشته‌های علوم پزشکی و جلوگیری از بستر‌های تضعیف آن تاکید کرد.

دکتر سعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت، طی مکاتبه‌ای با معاون آموزشی این وزارتخانه، خواستار رسیدگی به این موضوع شده است.

ظهر امروز جمعی از اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اعتراض به ابلاغ آیین‌نامه ایجاد مراکز آموزش عالی خصوصی علوم پزشکی، مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تجمع کردند.

انتهای پیام/م

اعتراض دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار