قدیمی نژاد در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هیچ کمبودی برای تولید پوشاک نداریم/ ۵۰ درصد پارچه تولید داخل است

رئیس اتحادیه فروشندگان بنکداران و طاقه فروشان پارچه گفت: هیچگونه کمبودی برای واردات مواد اولیه و تولید پوشاک نداریم.

امیر قدیمی نژاد رئیس اتحادیه فروشندگان بنکداران و طاقه فروشان پارچه در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره آخرین وضع پارچه در بازار گفت: هیچ گونه کمبودی برای تولید پوشاک نداریم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه هیچ کمبودی در بازار پارچه احساس نمی‌شود تصریح کرد: کارخانه‌های تولید پارچه و نساجی‌ها با تمام قدرت در حال فعالیت هستند و دولت هم برای ورود مواد اولیه پارچه از جمله (مشتقات، رنگرزی و..) از خارج کشور کمک‌های شایانی را به این صنف داشته است.


بیشتر بخوانید: روند ترخیص پارچه از گمرک، طولانی است 


قدیمی نژاد با بیان اینکه ۵۰ درصد نیاز کشور تولید داخل  و ۵۰ درصد مابقی از خارج تامین می‌شود اظهار کرد: هیچ مشکلی برای واردات تامین پارچه توسط تاجران از خارج کشور وجود ندارد.

درودیان در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به کمبود مواد اولیه مشکلی برای تامین بازار شب عید وجود دارد، تصریح کرد: خیر، با توجه به رکود حاکم بر بازار پوشاک در سال گذشته و امسال، انبارها مملو از کالا است و هیچ مشکلی برای تامین نیاز این بخش نیست.

وی ادامه داد: امید می‌رود با همکاری دولت، این صنف بتواند دوباره رونق گیرد و بتوانیم اشتغالزایی را گسترش دهیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان بنکداران و طاقه فروشان پارچه با بیان اینکه نزدیک به ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ هزار واحد صنفی در این بخش در حال فعالیت هستند یادآورشد: تعطیلی واحدهای تولیدی در بازار پارچه فروشان وجود ندارد.

به گفته قدیمی نژاد، بازار پارچه فروشان در تلاش است که بتواند بیشتر تولیدات خود را در داخل تامین کند، این درحالی است که پارچه، یکی از نیاز‌های مردم است که باید توجه و اهمیت بیشتری به آن داده شود.

انتهای پیام/

تعطیلی در بازار پارچه فروشان وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار