شهیدی که در دمای ۸ درجه زیر صفر ۴۰۰ متر را برای شناسایی سینه‌خیز رفت

شهدای مدافع حرمی که در منطقه عملیاتی خانطومان سوریه به شهادت رسیدند، نماد حقیقی مظلومیت، شجات و پایمردی در برابر ظلم و ستم داعشیان هستند.

شهیدی که دردمای ۸ درجه زیر صفر ۴۰۰ متر را برای شناسایی سینه خیز رفت +عکس به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهدای مدافع حرمی که در منطقه عملیاتی خان‌طومان سوریه به شهادت رسیدند، نماد حقیقی مظلومیت، شجات و پایمردی در برابر ظلم و ستم داعشیان هستند.

یکی از شهدای والامقام مدافع حرمی که در منطقه عملیاتی خانطومان به شهادت رسید، شهید علی آقا عبداللّهی است. این شهید مدافع حرم در دهم مهر ماه سال ۱۳۶۹ در شهر تهران به دنیا آمد و دوران کودکی را به همراه خانواده در منطقه ۱۱ پایتخت ساکن بودند.

وی دوره دانشگاه را در رشته الکترونیک در مقطع کاردانی و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری سپری کرد و با پایان تحصیلاتش در سال ۱۳۹۰ به استخدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد.

شهید علی‌آقا عبداللّهی پس از گذراندن یک دوره یکساله در دانشگاه امام حسین (ع) در سپاه انصار مشغول خدمت شد و سرانجام پس از ۲ سال پیگیری مستمر در بیست و دوم آذر ماه سال ۱۳۹۴ به سوریه اعزام شد.

در زمان اعزام این شهید مدافع حرم تنها فرزند او پسری یک ساله بود و شهید آقا عبداللهی او را به مادرش سپرده و راهی نبرد با داعشی‌ها شد.

شهید علی‌آقا عبداللهی در تاریخ بیست و سوم دی ماه سال ۱۳۹۴ یعنی درست ۳۱ روز پس از اعزام در منطقه عملیاتی خالدیه خان‌طومان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش تاکنون به کشور باز نگشته است.

آنطور که دوستان و همرزمان شهید مدافع حرم علی آقا عبداللهی در گفتگو با رسانه‌ها مطرح کرده‌اند، این شهید به حضرت زهرا سلام الله علیها ارادت ویژه‌ای داشت و همیشه گمنامی خود را آرزو می‌کرد.

پدر و مادر این شهید مدافع حرم به نقل از دوستان و یاران فرزند شهیدشان از خاطره روزی گفته‌اند که علی برای شناسایی مواضع دشمن ۴۰۰ متر را در دمای ۸ درجه زیر صفر، سینه‌خیز رفته است.

شهیدی که دردمای ۸ درجه زیر صفر ۴۰۰ متر را برای شناسایی سینه خیز رفت +عکس


بیشتر بخوانید: دهه شصتی‌هایی که مرام شهید آوینی آن‌ها را عاشق و دلبسته انقلاب اسلامی کرد


انتهای پیام/

برچسب ها: شهدا ، مدافعان حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۱۹:۴۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
تشکر مطالب در مورد مدافعان حرم عالی بود بشتر باشه عالیه خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
شادی روح شهدا و امام شهدا صلوات
آخرین اخبار