دبیر اجرایی انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی؛

معرفی چهره‌های شاخص صنعتی با اکران تصاویر آن‌ها

دبیر انجمن صنایع خراسان رضوی، گفت: معرفی چهره‌های شاخص صنعتی با اکران تصاویر آن‌ها در مشهد صورت می‌گیرد.

معرفی چهره‌های شاخص صنعتی با اکران تصاویر آن‌هاامیرمهدی مرادی دبیر اجرایی انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: ما در شهر چهره‌های صنعتی مطرحی داریم که برخی از آن‌ها در قید حیات نسیتند، ما قصد داریم یاد آن‌ها را زنده نگه داشته و به همشهریان خود معرفی کنیم.

وی افزود: این کار در قالب نمایش تصاویری از این اشخاص که بیش از 20 تصویر در سطح شهر است که بصورت گروهی صورت گرفته و با هدف معرفی آنان به اهالی شهر و جوانان است که از سختی‌های کار آن‌ها باخبر شوند و توشه راهی برای پا نهادن در این عرصه برای خود بگیرند.

مرادی با بیان اینکه در شورای شهر مشهد تصمیم بر آن شده که نام برخی از خیابان‌های مشهد را با نام این صنعتگران نامگذاری کنند، افزود: با این اقدام می‌توانیم اثر مثبت این افراد را در ساختن تاریخ شهر بررسی کرده و جوانان را با گذشته صنعتی شهرشان بیشتر آشنا کنیم.

دبیر انجمن صنایع خراسان رضوی، نمایش تصاویر صنعتگران شهر را یک اقدام فرهنگی در راستای معرفی صنعت و کارآفرینی عنوان کرد و گفت: برای چهره‌های شاخص صنعتی مشهد که در قید حیات هستند نیز قرار است برای هرچه بیشتر شدن توسعه و اشتغال، تجلیل به عمل آوریم.
معرفی چهره‌های شاخص صنعتی با اکران تصاویر آن‌ها

انتهای پیام//ف. ح
 
 


تجلیل از صنعتگران مشهدی

برچسب ها: صنعت ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار