توزیع روزانه بیش از یک میلیون لیتر سوخت زمستانه در مرکز وشمال آذربایجان غربی

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: در حال حاضر روزانه بیش از یک میلیون و صد هزار لیتر سوخت زمستانی در شهر و روستا‌های مرکز و شمال استان آذربایجان غربی توزیع می‌شود.

توزیع روزانه بیش از یک میلیون لیتر سوخت زمستانه در مرکز وشمال آذربایجان غربیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، احمد مجرد مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه امروز در بازدید از نواحی ماکو و بازرگان از نزدیک وضعیت سوخت رسانی به شهر‌های شمال استان آذربایجان غربی را مورد بررسی قرار داد و گفت: میزان ذخیره سازی انواع فرآورده‌های نفتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و از اینرو مردم استان آذربایجان غربی نگران تامین سوخت مصرفی خود نباشند.

وی با اشاره به بارش برف در مناطق کوهستانی و کاهش بسیار محسوس دمای هوا و وجود یخبندان در مناطق سخت گذر مرزی و شمال استان آذربایجان غربی گفت: عمده سوخت زمستانی روستا‌های صعب العبور در نیمه نخست سال تامین شده است و هم اکنون روزانه بیش از یک میلیون و یکصدهزار لیتر نفت سفید در مرکز و شمال استان اذربایجان غربی توزیع می‌شود.

مجرد مدیر منطقه ارومیه در حاشیه این بازدید ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان عملیاتی و مرزی شرکت و قدردانی از رانندگان نفتکش تصریح کرد: بارش برف و کولاک و یخبندان نمی‌تواند روند توزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی را در اقصی نقاط آذربایجان غربی مختل نماید.

وی وضعیت ذخیره بنزین در مخازن انبار‌های نفت و همچنین جایگاه‌های سوخت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده وقفه‌ای در ارائه خدمات به مشتریان جایگاه‌های عرضه سوخت وجود ندارد و گروه‌های بازرسی در دو حوزه کنترل کمیت و کیفیت بنزین و نفتگاز عرضه شده به همراه کارشناسان فنی اداره استاندارد بطور شبانه روزی فعال هستند.

مجرد افزود: از مردم عزیزمان خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه نارسایی و تخلف با شماره ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تماس بگیرند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.