نخستین مرکز بازی‌های الکترونیک ویژه معلولان در شهر اصفهان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدمهدی کاظمی مسئول کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک هیئت انجمن‌های ورزشی شهرستان اصفهان در این باره گفت : نخستین مرکز بازی‌های الکترونیک ویژه معلولان کشور با زیربنای 800 مترمربع در شهر اصفهان به بهره‌برداری رسید.

به گفته وی ، این مجموعه شامل بازی‌های رایانه‌ای و کنسول است که ظرفیت حضور همزمان 100 معلول را دارد و بازی‌هایی مانند فوتبال رومیز، ایرهاکی و دارت از دیگر امکانات آن است.

مسئول کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک هیئت انجمن‌های ورزشی شهرستان اصفهان هدف از تأسیس این مرکز را توجه بیشتر به نشاط و شادابی معلولان و توسعه رشته‌های جذاب جدید و امروزی دانست و با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای افتتاح این مجموعه ، از ارائه خدمات به معلولان و خانواده‌های آنها با تخفیف 40 درصدی در این مرکز خبر داد.

کاظمی تصریح کرد : این مرکز قرار است علاوه بر خدمت‌رسانی به معلولان ، خدمات آموزشی و مشاوره‌ای نیز به نوجوانان ارائه دهد.

گفتنی است : طبق آمارها جمعیت فعلی معلولان استان اصفهان بیش از 240 هزار نفر است و این در حالی است که تنها حدود 10 درصد از این جمعیت در ورزش همگانی و قهرمانی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/م

بهره مندی معلولان و خانواده‌های آنان از تخفیف 40 درصدی نخستین مرکز بازی‌های الکترونیک ویژه معلولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.