سرمربی جدید تراکتورسازی بامداد فردا وارد تبریز می‌شود

جرج لیکنز سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی بامداد فردا از ترکیه وارد تبریز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جرج لیکنز سرمربی سابق تیم ملی بلژیک  بعد از توافق نهایی با زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی هدایت این تیم تبریزی را در نیم فصل دوم برعهده گرفت. طبق اعلام الیاسی رئیس هیئت مدیره سرخپوشان تبریزی این مربی به همراه دستیارش ساعت یک بامداد فردا دوشنبه وارد تبریز می‌شود.  

سوابق سرمربی جدید تراکتورسازی 

 جرج لیکنز مربی ۶۹ ساله بلژیکی که تاکنون ۷ بار به عنوان مربی سال بلژیک شناخته شده و در ۲ مقطع سرمربی تیم ملی بلژیک بوده به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتورسازی انتخاب شد.  

او در مرتبه اول تیم ملی بلژیک را به جام جهانی ۹۸ رهنمون ساخت و در دومین بار در سال ۲۰۱۰ وقتی که تیم ملی بلژیک در بدترین دوران تاریخ خود به سر می‌برد و در رنکینگ جهانی فیفا رتبه حدود ۶۰ را داشت، عهده‌دار هدایت این تیم شد و با دعوت از بازیکنانی مانند وینسنت کمپانی، ادن هازارد، لوکاکو، کورتوا، نایگولن و فلیپ دیبروین تیمی تشکیل داد که در آن مقطع رنکینگ تیم‌ملی بلژیک را تا رده ۱۸ جهان ارتقا داد تا تیم‌ملی بلژیک با همین بازیکنان در رده سوم جام جهانی ۲۰۱۸ قرار گیرد.

از سوابق دیگر جرج لیکنز میتوان به سرمربی‌گری تیم ملی تونس و الجزایر (۲ بار) و تیم ملی مجارستان اشاره کرد.

در رده باشگاهی نیز وی سابقه قهرمانی با تیم کلوب بروژ و قهرمانی در جام حذفی و سوپرکاپ ترکیه با ترابزون اسپور، قهرمانی جام حذفی با تیم سیرکل بروژ، سوپرکاپ بلژیک با تیم اندرلشت و حضور در تیم گنک و لوکرن که همگی از باشگاه‌های مطرح فوتبال بلژیک هستند را در کارنامه دارد.

این مربی امروز با امضای قراردادی به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی انتخاب شد تا در ادامه سوابق مربیگری خود در تبریز حضور یابد.


بیشتر بخوانید: 

تقوی از سرمربیگری تراکتورسازی استعفا کرد

بمب‌های نقل و انتقالاتی تراکتورسازی در راه است

گزینه های تراکتورسازی در نقل و انتقالات مشخص شدند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۴ دی ۱۳۹۷
من نمیدونم چرااقای زنوزی اینقدر خرج میکنن اقای تقوی که مربی خیل یخوبی بودن.
آخرین اخبار