معمای معرفی گوشی گلکسی S10 با فناوری 5G پیچیده‌تر شد!

در حالی که اعلام شده بود سامسونگ فناوری 5G را برای یکی از محصولات گلکسی S10 خود ثبت کرده، حال مشخص شده که این شرکت 5G را برای مودم‌های خانگی خود به ثبت رسانده است.

معمای معرفی گوشی گلکسی S10 با فناوری 5G پیچیده‌تر شد!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش خبری از یک مدل Galaxy S10 با نام غیرتجاری Bolt منتشر شد که به فناوری 5G مجهز است. به همین دلیل همه مطبوعات به اشتباه خبر از تولید یک مدل خاص از Galaxy S10 را دادند که به فناوری 5G مجهز است. به تازگی مشخص شد که Bolt یک مدل از گلکسی اس ۱۰ نیست، در واقع اصلاً تلفن هوشمند نیست. این محصول یک هات‌اسپات موبایل 5G است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه منتشر نشده اما طبق دو گواهی ثبت وای‌فای (بر اساس سایت VentureBeat) به نظر می‌رسد دو نسخه از این دستگاه با نام‌ها غیرتجاری SM-V570N و SM-V570V در دست ساخت است. مدل اول "SM-V570N" برای بازار محصولات خانگی سامسونگ در کره جنوبی تولید می‌شود، این مدل از مودم Exynos 5G ساخت خود سامسونگ بهره می‌برد و با فرکانس ۳.۵ گیگاهرتز برای نسل بعدی وای‌فای خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طرفی مدل دوم به مودم Snapdragon X50 ساخت شرکت کوالکام مجهز است و این بدان معناست که این مدل با فرنکانس‌های رادیویی مورد استفاده حامل‌ها برای 5G در آمریکا سازگار است.

معمای معرفی گوشی گلکسی S10 با فناوری 5G پیچیده‌تر شد!

هرچند Bolt آن گلکسی اس ۱۰، 5G که فکرش را می‌کردیم نیست اما حداقل طرفداران مودم‌های خانگی می‌توانند از محصول جدید سامسونگ استفاده کنند. به هر حال باید دید سامسونگ در سال ۲۰۱۹ تلفن هوشمندی با فناوری 5G تولید می‌کند یا خیر، پیش‌تر انتظار می‌رفت که این شرکت به همراه هوآوی و ال‌جی از گوشی‌های 5G خود طی رویداد MWC 2019 (کنگره جهانی موبایل که هرساله برگزار می‌شود و در آن شرکت‌های مطرح این صنعت، محصولات جدید خود را معرفی می‌کنند) رونمایی کنند.

همچنین پیش‌بینی می‌شد این شرکت بعد از نمایشگاه MWC محصولات خود را به سرعت وارد بازار کند اما برخلاف انتظار به تازگی شایعه شده که خانواده گلکسی اس ۱۰ شامل مدل‌های اس ۱۰، اس ۱۰ لایت و اس ۱۰ پلاس احتمالاً در ماه می‌ و جون به بازار عرضه خواهند شد.

معمای معرفی گوشی گلکسی S10 با فناوری 5G پیچیده‌تر شد!

در هر صورت سامسونگ برنامه‌ای ویژه برای نمایشگاه MWC دارد، هرچند احتمالاً دیگر شاهد ارائه گوشی 5G سامسونگ در این رویداد نیستیم، اما این شرکت سالگرد ۱۰ سالگی تولید سری پرچمدار گلکسی را با معرفی خانواده گلکسی اس ۱۰ در رویداد MWC امسال جشن خواهد گرفت، همچنین احتمالاً سامسونگ از سری جدید M. و مدل‌های جدید سری A نیز در این نمایشگاه رونمایی می‌کند.

قبلاً اعلام شده بود که سامسونگ، هوآوی و ال‌جی از محصولات 5G خود در این رویداد پرده‌برداری می‌کنند و این در حالی است که اپل اعلام کرده عجله‌ای برای معرفی آیفون‌های 5G ندارد و احتمالاً در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ از فناوری 5G در گوشی‌های خود استفاده می‌کند.


بیشتر بخوانید: قیمت مناسب محصولات هوآوی و شیائومی، سامسونگ را مجبور به تولید سری M کرد


انتهای پیام/

معمای گوشی گلکسی S10 با فناوری 5G

برچسب ها: فناوری ، تکنولوژی 5g
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار