امام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

راه‌اندازی ۶ کیلومتر از خط ۷ مترو تهران تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه از راه‌اندازی ۶ کیلومتر از خط ۷ مترو تهران تا پایان امسال خبر داد.

راه اندازی ۶ کیلومتر از خط ۷ تا پایان امسالعلی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با آخرین وضعیت خط ۷ مترو تهران اظهار کرد: طی ۲ هفته گذشته، کارگاه‌های خط ۷ مترو تهران فعال‌سازی شدند و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تسهیل و بهره‌برداری از چند فاز این خط مترو انجام شد.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه با بیان اینکه قرار است از نخستین فاز این خط تا پایان امسال بهره‌برداری شود، افزود: نخستین فاز این خط مربوط به راه‌اندازی بخش شمالی خط ۷ به طول ۶ کیلومتر در حد فاصل ایستگاه نواب صفوی تا میدان صنعت است که شامل ۲ ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس و میدان صنعت می‌شود و امیدواریم تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین برای راه‌اندازی ایستگاه هلال احمر در محدوده ۶ کیلومتر افتتاح شده بخش غربی این خط نیز برنامه‌ریزی شده که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم آن را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری تهران ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۴۱ ۲۹ دی ۱۳۹۷
حق این بود که مینوشتید راه اندازی مجدد،چون مثلا ایستگاههائی که الان از این خط راه اندازی مججد شدند فقط صندلی هایش را عوض کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۹ دی ۱۳۹۷
یاد روزهای جهادی قالیباف بخیر که با وجود عدم حمایت دولت تمام کارهای عمرانی به ویژه مترو با سرعت تمام در حال پیشرفت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۹ دی ۱۳۹۷
سلام این ایستگاهها قبلا" راه اندازی شده بود و بعد از رفتن آقای قالیباف به بهانه های بیخود بسته شده و الان می خواهد راه اندازی شود!
آخرین اخبار