اکرمی گفت: در دانشگاه جامع علمی و کاربردی حدود ۱۹۰ هزار دانشجو تحصیل می‌کنند.

بررسی وضعیت واحد‌های علمی و کاربردی در ستادی مخصوص/ ۱۹۰ هزار دانشجو در دانشگاه علمی و کاربردی تحصیل می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، فرامرز اکرمی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد شرق تهران در نشست خبری آیین برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه جامع علمی و کاربردی با اشاره به این مراسم اظهار کرد: در روز‌های 25 و 26 دی ماه اولین جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه علمی و کاربردی در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود.

فرامرز اکرمی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد شرق تهران با بیان اینکه برای کمک به فارغ ‌التحصیلان برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده است گفت: برای آشنایی فارغ ‌التحصیلان و سرمایه گزاران برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده که ضمن آن دانشجویان می‌توانند از فرصت‌های تخصصی برای سرمایه‌گزاری بهره ‌مند شوند.

وی درباره نمایشگاه دستاورد‌های دانش‌آموختگان گفت:در حاشیه مراسم برگزاری فارغ ‌التحصیلان نمایشگاه دستاورد‌های دانش‌آموختگان هم برگزار می‌شود و در راستای ایجاد فرصت‌های جدید برای دانش آموختگان قدم بر می‌داریم.

اکرمی درباره برنامه های مختلف جشن فارغ ‌التحصیلان اظهار کرد: این مراسم با هدف تجلیل و تکریم از دانش آموختگان برگزار می‌شود و فرصتی را در اختیار فارغ ‌التحصیلان قرار می‌دهد تا آنها بتوانند تجربیات خود را با یک دیگر در میان بگذارند.

کتاب مشاغل دانشگاه علمی و کاربردی رونمایی می‌شود

اکرمی رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی واحد شرق تهران ادامه داد:  در جشن فارغ ‌التحصیلان از کتاب مشاغل رونمایی خواهد شد همچنین 10 مرکز موفق دانشگاهی‌هم به عنوان مراکز موفق معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه حدود 800 واحد علمی و کاربردی در کشور فعال هستند گفت: در این مراکز خدمات مختلفی ارائه می‌شود و البته آن ها از لحاظ سطح با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند.

اکرمی با اشاره به ستادی که دانشگاه‌ها را از لحاظ کیفیت مورد ارزیابی قرار می‌دهد اظهار کرد: ستاد کلی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی وجود دارد که این ستاد وضعیت دانشگاه‌ها را مورد ارزیابی قرار  می‌دهد و ناظری بر شیوه های آموزشی و فعالیت های تحقیقی است و به واسطه همین ستاد واحد‌های دانشگاهی خود را مورد ارزیابی قرار  می‌دهیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد شرق تهران در باره تعداد مراکز استان تهران گفت: در استان تهران 172 مرکز آموزشی، علمی و کاربردی با 190 هزار دانشجو وجود دارد.

وی با اشاره به تفاهم نامه‌هایی که در مراسم دانش آموختگی دانشگاه جامع علمی و کاربر دی منعقد می‌شود گفت: درمراسم فارغ ‌التحصیلان چند تفاهم نامه در راستای حرکت به سمت اشتغالزایی و مهارت آموزی منعقد می‌شود که از جمله آنها می‌توان به تفاهم نامه با دانشگاه دفاع ملی در راستای ایجاد فضای مناسب و انجام پروژه‌های تحقیقاتی از سوی دانشجویان اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار