ساخت المان کندوی عسل در شهرستان خوی

شهردارخوی گفت:المان کندوی عسل توسط شهرداری، در شهرستان خوی ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محرم اکبرزاده شهردارخوی در جلسه تدوین زیباسازی شهر با اشاره به اینکه شهرستان خوی در تولید عسل، درکشور جایگاهی به خود اختصاص داده گفت: الِمان کندوی عسل نیز با توجه به اهمیت پرداخت به این محصول و جایگاه خوی در تولید بخشی مهمی از عسل کشور بررسی و به تصویب رسید و مراحل فنی طراحی و ساخت این این الِمان در جلسات مورد بررسی قرار گرفته و برای اجرایی شدن این طرح نیز آماده سازی لازم صورت می‌گیرد.

وی همچنین از ساخت المان پرستاردراین شهر ستان خبردادوافزود: طرح الِمان پرستار در راستای اجر نهادن به منزلت این قشر فداکار مورد بحث و بررسی قرار گرفته و پس از طی مراحل لازم و تایید ویژگی‌های این طرح و هماهنگی لازم با ارتفاع ۶ متر در محل مناسبی از شهر نصب می‌شود.
 
اکبرزاده اظهارداشت: مهمترین محور اقدامات شهرداری باید ارتقای کیفی سیمای شهری و تدوین برنامه‌های مرتبط در این حوزه باشد.

شهردارخوی اضافه کرد: شهر محیطی پویا و جان دار است و باید در تمامی اقدامات و پروژه‌های شهرداری تلاش کنیم تا جایگاه انسان و نگاه انسان محور اولویت اصلی قرار گیرد.

اکبرزاده افزود: ارزش گذاری به انسان و اهمیت به جایگاه و نقش انسان در دین مبین اسلام بسیار تاکید شده و بر اساس همین تاکیدات و نیاز‌های امروز شهر‌ها که شهرداری‌ها با تغییر رویکرد محوری از یک نهاد خدماتی به یک نهاد بزرگ فرهنگی، خدماتی تبدیل شدند، شهرداری باید در این مسیر ارزشمند قدم برداشته و تلاش کنیم تا شهر خوی بعنوان یکی از شهر‌های پویا، محیطی آرام برای زندگی وفضایی پرطراوت برای شهر وندان باشد.
 
اکبرزاده گفت: اجرای پروژه‌های زیباسازی بصری در سطح شهر برای سال ۹۸ در اولویت قرار داشته و در کنار پروژه‌های عمرانی این بخش از اقدامات نیز بصورت موازی در دستور کار قرار خواهد داشت.

وی ادامه داد: آموزش‌های لازم در خصوص مسایل فرهنگی مرتبط با حوزه کاری ناوگان حمل و نقل عمومی برای رانندگان این ناوگان، افزایش زمینه‌ها و اقدامات فرهنگ سازی در خصوص آموزش‌های شهروندی، در کنار اقدامات نو و ایده‌های جدید در خط کشی معابر، تقاطع‌ها برای سال آتی مد نظر قرار دارد.

اکبرزاده اذعان نمود: تاثیر زیباسازی شهری در ابعاد مختلف در رفتار‌های اجتماعی، زندگی مردم، احساس تعلق به شهر و افزایش امید به زندگی در خوی بسیار تاثیر گذاربوده و تلاش می‌کنیم تا گام‌های مهمی در این حوزه برداریم.

شهردار خوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از موضوعاتی که در بحث مناسب سازی معابر برای سال آتی در دستور کار قرار گرفته بررسی و طراحی ویژه برای معلولین در معابر شهر است که با اصلاح هندسی معابر و مناسب سازی لازم، فضای مناسبی برای تردد این قشر ارجمند ایجاد می‌شود.

وی اضافه نمود: طرح جمع آوری نرده‌های خیابان طالقانی، شریعتی و امام بررسی و طرح جدید برای این محدوده به تصویب رسید که در سال ۹۸ با خرید و تامین مبلمان مناسب شهری همچون صندلی، سطل زباله، تابلو‌های اعلانات و آگهی، و گلدان و .. طرح جدید اجرا می‌شود.
 
انتهای پیام/م
 

المان کندوی عسل در خوی احداث می شود

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.