۲۲ تولید کننده نمونه بخش کشاورزی شهرستان بویین زهرا در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در مراسمی از ۲۲ نفر تولید کننده برتر در زمینه‌های دامپروری، طیور، کشاورزی و باغداری تجلیل به عمل آمد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این مراسم گفت: برای حفظ امنیت غذایی باید کشاورزی سنتی را به کشاورزی تجاری تبدیل کرد.

خمسه افزود: به هر میزان در بخش کشاورزی سرمایه گذاری بیشتر شود استقلال کشور را در پی خواهد داشت.

وی یکی از اولویت‌های اصلی جهاد کشاورزی را توسعه سامانه‌های نوین آبیاری دانست وگفت: بیشترین سرمایه گذاری برای اجرای سیستم‌های نوین آبیاری اجرا شده است که الحمدالله مزایای ان را در بهبود و مدیریت منابع آبی خواهیم دید.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج درمجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: در شرایط فعلی که دشمنان با جنگ اقتصادی درصدد ضربه زدن به کشورمان هستند باید با تولید داخلی توطئه آنان را خنثی کرد.

بابایی صالح افزود: با توجه به کمبود منابع آبی و افت سفره‌های زیر زمینی در شهرستان بویین زهرا باید بر مصرف منابع آبی مدیریت کرد.

بابایی صالح گفت: دشت قزوین قطب کشاورزی است و باید با این زمینه عالی سرمایه گذاری مناسب انجام دهیم.

وی افزود: یکی از راه‌های استقلال کشور تکیه بر تولید داخلی بویژه تولیدات کشاورزی است که با تلاش بهره برداران حاصل می‌شود.

فرماندار بویین زهرا هم در این مراسم گفت: برای حفظ تولید و همچنین استفاده از منابع آبی باید به سمت کشت گلخانه‌ای حرکت کرد که شهرستان بویین زهرا نیز از جمله مناطقی است که شرایط مناسبی برای کشت گلخانه‌ای دارد.

رحمانی در ادامه با ابراز تاسف از اقدام بعضی افراد سود در قاچاق دام اظهار داشت: این گونه خارج شدن دامدا‌های مولد و شیری دسیسه دشمن و دست‌هایی پشت آن است تا نارضایتی مردم را دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

آیین تجلیل از تولید کنندگان برتر شهرستان بویین زهرا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.