جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹؛

مصاف فلسطین و اردن در ایستگاه پایانی گروه دوم / استرالیا به دنبال صعود بی دردسر به دور حذفی

رقابت‌های گروه دوم مقدماتی جام ملت‌های آسیا امروز با برگزاری ۲ دیدار هم زمان به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یازدهمین روز رقابت های جام ملت های آسیا 2019 امارات امروز با برگزاری 2 دیدار هم زمان پیگیری می شود و  4 تیم گروه B به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا  تکلیف تیم های راه یافته به دور حذفی این گروه مشخص شود.

اردن به دنبال هتریک پیروزی/ استرالیا به دنبال بقا در جام ملت ها

استرالیا - سوریه

تیم های ملی فوتبال استرالیا و سوریه در آخرین دیدار خود در این گروه به مصاف  یکدیگر خواهند رفت.استرالیا که جام ملت ها را با شکست آغاز کرده بود و شرایط خوبی را در ابتدای کار برای خود رقم نزده بود، در دومین دیدار توانست فلسطین را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد تا باز هم یکی از تیم های مدعی گروه B جام ملت ها برای صعود به مرحله حذفی رقابت ها باشد.

استرالیا در جام ملت های آسیا 2015 به مقام قهرمانی رسیده  بود و  به عنوان یکی از نمایندگان قاره کهن  جواز حضور در رقابت های جام جهانی روسیه 2018 را نیز به دست آورده بود. کانگورو ها اما پس از جام جهانی  شاهد تغییرات عمده ای بودند و بازیکنان صاحب نامی همچون کیهیل و مید یدناک از این تیم جدا شدند.همچنین برخی از بازیکنان کلیدی این تیم همچون دانیل ارزانی و بویل و موی به دلیل مصدومیت رقابت های جام ملت های آسیا 2019 را از دست دادند.

اردن به دنبال هتریک پیروزی/ استرالیا به دنبال بقا در جام ملت ها

تیم ملی فوتبال استرالیا بیشتر از هر زمان دیگری به پیروزی برابر تیم ملی فوتبال سوریه نیاز دارد تا حضور خود در مرحله حذفی این رقابت ها را قطعی کند، استرالیایی ها در حال حاضر  3 امتیاز دارند و با کسب پیروزی مقابل سوریه صعودشان را قطعی می کنند.

تیم فوتبال سوریه اما با توجه به نتایج ضعیفی که به دست آورده تنها به دنبال شگفتی در دیدار برابر استرالیا است تا در صورت ممکن با شکست این تیم با 4 امتیاز راهی دور حذفی رقابت ها شود.

دیدار تیم های ملی فوتبال استرالیا و سوریه از ساعت 17 در ورزشگاه خلیفه بن زاید برگزار خواهد شد.

فلسطین - اردن

در دیگر دیدار گروه B رقابت های جام ملت های آسیا  تیم های ملی فوتبال اردن  فلسطین به مصاف یک دیگر می روند.

اردنی ها جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ را با شگفتی سازی و پیروزی برابر قهرمان دور قبلی مسابقات یعنی تیم ملی فوتبال استرالیا آغاز کردند و همچنین در دیدار برابر سوریه نیز پیروز میدان بودند تا صعودشان به مرحله حذفی حتمی شود.

اردن به دنبال هتریک پیروزی/ استرالیا به دنبال بقا در جام ملت ها

از سویی دیگر تیم ملی فوتبال فلسطین در دو بازی گذشته خود تنها  یک امتیاز گرفته است و همچنان امیدوار است تا با کسب 3 امتیازی پایانی با 4 امتیاز و به عنوان یکی از تیم های سوم راهی مرحله حذفی شود.  

گفتنی است دیدار تیم های اردن و فلسطین از ساعت ۱۷ در ورزشگاه محمد بن باید ابوظبی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

نگاهی به‌ ترین‌های دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا

زمان و محل برگزاری نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دبی مشخص شد

جنگ شرق و غرب آسیا برای صعود به مرحله حذفی/ شانس بالای اماراتی‌ها برای صدرنشینی

۱۷ تیم در جست و جوی ۷ بلیت یک هشتم نهایی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار