رکورد گلزنی جدید مسی در لالیگا

لیونل مسی امشب بار دیگر درخشید تا بارسلونا به راحتی با سه گل در نوکمپ بر ایبار پیروز شده و حاشیه امنیتش در صدر جدول را حفظ کند.

رکورد گلزنی جدید مسی در لالیگابه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، لیونل مسی امشب با گلزنی برابر ایبار موفق شد چهارصدمین گلش در لالیگا را به ثمر برساند.

بارسا از ساعت ۲۱ در نوکمپ به مصاف ایبار رفت و در نهایت با سه گل به برتری دست یافت. در این بازی همه هواداران بارسا منتظر گلزنی مسی بودند و سرانجام دقیقه ۵۳ لحظه موعود فرار رسید و فوق ستاره آرژانتینی دومین گل بارسا و گل شماره ۴۰۰ خود در لالیگا را در بازی شماره ۴۳۵ خود به ثمر رساند.
 
سه سال بعد از زدن گل شماره ۳۰۰، مسی به رکورد ۴۰۰ گل در لالیگا رسید.
 
رکورد گلزنی جدید مسی در لالیگا
مسی حالا اولین بازیکنی است که در لالیگا به رکورد ۴۰۰ گل زده می‌رسد. او در همه رقابت‌ها ۶۵۹ بازی رسمی برای بارسا انجام داده و ۵۷۶ گل نیز زده است.

پس از مسی، رونالدو با ۳۱۱ بار گلزنی در لالیگا قرار دارد و زارا، مهاجم دهه ۴۰ و ۵۰ بیلبائو نیز با ۲۵۱ گل در رتبه سوم است.

مسی گل‌های شماره یک، ۱۰۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ خود را به ترتیب برابر آلباسته، آلمریا، اوساسونا و اسپورتینگ خیخون به ثمر رسانده بود. گل او مقابل ایبار، هفدهمین گلش در لالیگای این فصل بود تا همچنان بخت نخست کسب کفش طلای اروپا باشد. پس از دبل مقابل اسپانیول، این برای ششمین بازی متوالی است که مسی موفق به گلزنی می‌شود.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار