در حاشیه مراسم افتتاحیه موزه ورزش؛

اشرفی: آرزوی قدیمی که در انتظار آن بودیم محقق شد

بازرس کمیته ملی پارالمپیک گفت: افتتاح موزه ورزش آرزوی قدیمی ما بود که خوشبختانه امروز محقق شد.

اشرفی: آرزوی قدیمی که در انتظار آن بودیم محقق شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود اشرفی بازرس کمیته ملی پارالمپیک در حاشیه مراسم اهدای یادبود ورزشکاران به موزه ورزش بیان کرد: با تشکیل هیئت امنا و هیئت اجرایی که ابلاغ آن توسط وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت کار برنامه ریزی برای تاسیس بودجه المپیک و پارالمپیک آغاز و مقرر شد که در پایان بهمن ماه در ساختمان فعلی فاز نخست موزه افتتاح شود و دو بخش طبقه اول و دوم در اختیار این موزه قرار می‌گیرد و به این ترتیب آرزوی قدیمی در انتظار آن بودیم محقق خواهد شد.

او ادامه داد: کمیته ملی پارالمپیک هم از سال ۱۳۸۲ طرح موزه را در برنامه‌های خود قرار داد و فقط اقدام به تهیه محتوا‌های گوناگون برای روزی می‌کرد که در اختیار موزه قرار دهد. بخشی از این محتوا هم توسط ورزشکاران پارالمپیک پر افتخار ما در ۴ دهه گذشته در میدان‌های بین المللی رقم خورد.

برای اینکه وارد فضای این موضوع بشویم و برای کار اجرایی آن به این جمع بندی رسیدیم که با دعوت از ورزشکاران پر افتخار پارالمپیک که مراحل بازنشستگی خود را طی می‌کنند تقاضا کنیم که هدایای خود را در اختیار این موزه قرار دهند. در این جلسه امروز در خدمت ۳ نفر از ورزشکاران سابق پارالمپیک هستیم.


بیشتر بخوانید:

مراسم اهدای یادبود ورزشکاران به موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک + تصاویر


انتهای پیام/

اظهارات اشرفی درباره افتتاح موزه ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار