شاه آبادی در نخستین همایش بسیجیان معاونت صدا:

بسیجی کسی است که یاد و فرهنگ بسیجی بودن و ماندن در این طریق را احیا کند

معاون صدا گفت: اگر بخواهیم عطر شهدا و بسیج در محیط کاری پراکنده باشد، باید عملکردمان بیانگر رفتار بسیجی باشد.

بسیجی کسی است که یاد و فرهنگ بسیجی بودن و ماندن در این طریق را احیا کندبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شاه آبادی معاون صدا در نخستین همایش بسیجیان معاونت صدا گفت: هر کسی که با نام و عنوان بسیجی در معاونت صدا حرکت می‌کند، خواه ناخواه مسئولیتی مضاعف را احساس خواهد کرد.

وی پاسداشت راه و قدم شهدا را مأموریت امروز بسیجیان معاونت صدا دانست و تصریح کرد: کافیست خود را به جای یکی از شهدا، به طور مثال شهید حججی بگذاریم؛ آن وقت متوجه این نکته می‌شویم که شهادت یک اتفاق نیست، بلکه انتخاب است.

معاون صدا با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) گفت: مدافعان حرم و کسانی که برای صیانت از حریم آن حضرت جان دادند و برای حفظ آبرو قیام کردند، عملشان هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

شاه‌آبادی افزود: بسیجی کسی است که یاد و فرهنگ بسیجی بودن و ماندن در این طریق را احیا کند. اگر بخواهیم عطر شهدا و بسیج در محیط کاری، پراکنده باشد، باید نگاه بکنیم که در محیط کار غیر از ماموریت کاری، آیا رفتار و عملکردمان بیانگر رفتار بسیجی هست یا خیر.

وی تصریح کرد: هر قدر رفتار و منش و کردار ما به بسیجیان واقعی نزدیک‌تر باشد، یعنی اینکه ما بسیجی هستیم.

سردار خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم خلوص، صداقت و تقوا را از رموز موفقیت ایرانی‌ها دانست و تصریح کرد: دشمنان اسلام خوب به ترکیب جمعیتی ما مسلط هستند و در مطالعات خودشان به این نتیجه رسیدند که ایرانی‌ها در جنگ پشتیبان هم هستند.

وی همچنین گمنامی و از خود‌گذشتگی را از دیگر رموز پیروزی ظلم بر ستم بر شمرد و گفت: مدافعان حرم گمنام در این جبهه مبارزه می‌کنند.

سردار عروج مهمترین دستاورد انقلاب را دانشگاه انسان سازی دانست و تصریح کرد: بزرگترین پتانسیل انقلاب این است که کوچک و بزرگ در کنار هم کار‌های انقلابی خلق می‌کنند.

در ادامه این مراسم اکبر رضایی فرمانده حوزه بسیج معاونت صدا گفت: در حال حاضر ۱۲ پایگاه در معاونت صدا شکل گرفته است. پیش‌بینی شده است که ۵۰۰ نفر از همکاران معاونت صدا سازماندهی شوند که در حال حاضر ۴۰۰ نفر سازماندهی شده که این مهم تا هزار نفر هم وجود دارد.

در پایان این مراسم که با حضور خانواده‌های معظم شهدای رادیو، بسیجیان معاونت صدا و فرماندهان پایگاه‌های بسیج برگزار شد، از خانواده شهید داوود جوانمرد، ابراهیم طاهری فرمانده حوزه صدا، تلاشگر بسیحی محسن ابراهیم، مرتضی نظری، هادی کلهر و سید مجتبی حسینی قدردانی شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: شهدا ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار