انجام ۵ پروژه‌ عمرانی و آبرسانی توسط قرارگاه جهادی در خراسان شمالی+تصاویر

۵ پروژه‌ عمرانی و آبرسانی در خراسان شمالی توسط قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با کارگزاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی، در راستای ترغیب روستاییان به زندگی در روستاها و کاهش بیماری‌های مرتبط با آب شرب آلوده، طرح‌های آبرسانی را در خراسان شمالی به بهره‌برداری رساند.

گروه جهادی رویش‌های انقلابی که با محوریت و حمایت قرارگاه جهادی خدمت‌ رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فعالیت می‌ نماید، ۴ پروژه آبرسانی را با تلاش ۲۲ نیروی جهادی و ۱۰۴ روز فعالیت در روستاهای قره‌گل، هشت‌مرخ، نورمحمد و اسطرخی شهرستان فاروج استان خراسان شمالی اجرا و به بهره‌برداری رساند.

این گروه جهادی که در راستای محرومیت‌زدایی، فعالیت های جهادی را انجام می‌دهد، علاوه بر این طرح‌های آبرسانی، مدرسه سه کلاسه روستای آرمود آغاجی دهستان سنگر شهرستان فاروج خراسان شمالی به ‌نام شهید نصرالله قربان‌زاده را با تلاش ۳۰ نیروی جهادی در ۴۵ روز به بهره‌برداری رساند؛ مدرسه این روستا در زلزله اسفندماه ۹۴ تخریب و کلاس درس با تعداد زیادی از دانش‌آموزان این روستا در کانکس برپا می‌شد.

لازم به ذکر است طرح تکثیر گوسفند سه‌قلو‌ زا و برگزاری کلاس های فرهنگی و آموزشی در این روستاها از دیگر فعالیت های قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این منطقه است.

 

انجام ۵ پروژه‌ عمرانی و آبرسانی توسط قرارگاه جهادی در خراسان شمالی

انجام ۵ پروژه‌ عمرانی و آبرسانی توسط قرارگاه جهادی در خراسان شمالی

انجام ۵ پروژه‌ عمرانی و آبرسانی توسط قرارگاه جهادی در خراسان شمالی

انتهای پیام/ب

جزییات اجرای ۵ پروژه‌ عمرانی و آبرسانی در خراسان شمالی توسط قرارگاه جهادی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.