رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خبرداد؛

ذخیره سازی بیشتر از ۸۰ تن گوشت قرمز منجمد در انبار‌های این استان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: بر اساس آخرین گزارش‌ها بیش از ۴۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های استان سمنان ذخیره‌سازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار‌های استان سمنان، ستاد تنظیم بازار این استان در توزیع گوشت قرمز منجمد در این استان بازنگری کرد.

وی با اشاره به مهمترین تصمیم ستاد تنظیم بازار استان سمنان درباره توزیع گوشت منجمد قرمز در این استان افزود: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان سمنان میزان توزیع گوشت منجمد در این استان به میزان ۵۰ درصد افزایش یافته و هماهنگی‌های لازم در این خصوص از سوی شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد که نظارت بیشتری بر توزیع گوشت منجمد در استان سمنان از سوی سازمان صنعت معدن و تجارت این استان انجام شود تا گوشت قرمز به دست تعداد بیشتری از مصرف کنندگان واقعی برسد.

میرعماد با اشاره به آخرین وضعیت موجودی‌های کالا‌های اساسی و استراتژیک در بازار‌های استان سمنان بیان کرد: بر اساس گزارش اتحادیه اتاق اصناف استان سمنان وضعیت موجودی کالا‌های اساسی در واحد‌های صنفی این استان بسیار مناسب است.

وی با اشاره به میزان ذخایر کالا‌های استراتژیک موجود در انبار‌های استان سمنان تأکید کرد: شهروندان استان سمنان به هیچ عنوان نباید نگران میزان ذخایر کالا‌های استراتژیک در این استان باشند؛ چراکه انبار‌های استان سمنان مملو از این ذخایر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به ذخیره سازی بیشتر از ۸۰ تن گوشت قرمز منجمد در انبار‌های این استان افزود: بر اساس آخرین گزارش‌ها بیش از ۴۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های استان سمنان ذخیره‌سازی شده است.

میرعماد همچنین از ذخیره‌سازی بیش از پنج هزار تن ذرت، پنج هزار و ۷۵۰ تن جو و نیز سه هزار و ۳۸۰ تن کنجاله سویا در انبار‌های استان سمنان خبر داد و خاطرنشان کرد: وضعیت موجودی غلات مانند برنج و شکر انبار‌های استان سمنان بسیار مطلوب است.

انتهای پیام /گ

توزیع گوشت منجمد دولتی در استان سمنان افزایش می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.