نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مسئولان برای توسعه و آبادانی مناطق محروم استان سمنان تلاش کنند/جلوگیری از تعطیلی واحد‌های صنعتی در آستانه نوروز ۹۸

مسئولان برای توسعه و آبادانی مناطق محروم استان سمنان تلاش کنند/جلوگیری از تعطیلی واحد‌های صنعتی استان سمنان در آستانه نوروز ۹۸نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: تحریم های اقتصادی استکبار جهانی معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده است و مسئولان امر برای رفع این چالش اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: محرومیت زدایی یکی از خواسته‌های به حق مردم از استاندار و دیگر مسئولان استان است و با برنامه ریزی‌های اصولی برای توسعه و آبادانی مناطق محروم سمنان اقدام شود.

امام جمعه سمنان ادامه داد: مسئولان به معنی واقعی برای رفع گرفتاری‌های مردم گام بردارند و با اتحاد و همدلی دستگاه‌های اجرایی می‌توان برای رفع مشکلات اقتصادی در جامعه گام برداشت.

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: در آستانه نوروز ۹۸ مسئولان برای جلوگیری از تعطیلی واحد‌های صنعتی استان سمنان تلاش کنند و نباید هیچ پدری در این شرایط سخت اقتصادی شرمنده خانواده خود باشد.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از بیکاری کارگران باید به معنی واقعی از صنعتگران سمنان حمایت کرد و نباید معیشت کارگران واحد‌های تولیدی به خطر بیفتد.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان با صنعتگران استان مدارا کنند و همدلی دستگاه‌های اجرایی برای توسعه اقتصادی در سمنان فراگیر شود.

انتهای پیام / گ

محرویت زدایی مطالبه اصلی مردم از مسئولان است

برچسب ها: استانداری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار