اعتصاب ده‌ها هزار نفری معلمان در آمریکا + فیلم

ده‌ها هزار معلم شاغل در شهر لس‌آنجلس آمریکا در اعتراض به دستمزد پایین دست به اعتصاب زدند.

اعتصاب ده‌ها هزار نفری معلمان در آمریکا + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، اعتصاب معلمان و کادر آموزشی مدارس لس آنجلس در آمریکا باعث شد مدارس این منطقه تعطیل شود.

شبکه تلویزیونی راشاتودی گزارش داد: حدود سی هزار نفر از معلمان و کادر آموزشی مدارس منطقه لس آنجلس آمریکا از صبح دوشنبه اعتصابی را آغاز کردند و در نتیجه، مدارس این منطقه که از نظر تعداد مدارس در میان مناطق دیگر در رتبه دوم قرار دارد، تعطیل شدند.

اعتصاب معلمان و کادر آموزشی در منطقه لس آنجلس در پی مذاکرات بی نتیجه اتحادیه معلمان این منطقه شروع شده است.

خبرنگار شبکه راشاتودی در لس آنجلس در گزارشی در این خصوص گفت: معلمان منطقه لس آنجلس بعد از چند ماه مذاکرات بی نتیجه با مسئولان درباره دستمزد‌ها و مشکلات کاری روز دوشنبه اعتصاب خود را آغاز کردند و در نتیجه آموزش بیش از نیم میلیون دانش آموز در مدارس این منطقه متوقف شده است.

اتحادیه معلمان لس آنجلس اعلام کرده است به علت تعداد دانش آموزان این منطقه باید حدود هزار و دویست معلم، ناظم و پرستار جدید برای مدارس استخدام شوند و همزمان تعداد دانش آموزان کلاس‌ها کاهش یابد.

معلمان منطقه لس آنجلس همچنین افزایش شش درصدی حقوق و دستمزد‌ها را نیز خواستارند.

خبرنگار راشاتودی افزود مسئولان محلی در لس آنجلس با خواسته‌های معلمان موافقت نکرده و اعلام کرده اند تحقق خواسته‌های آن‌ها مبنی بر استخدام نیرو‌های آموزشی جدید و افزایش دستمزد‌ها می‌تواند نظام آموزشی این منطقه را ورشکسته کند زیرا بخش آموزشی این منطقه اکنون نیم میلیارد دلار کسری بودجه دارد. همچنین بخش آموزشی منطقه لس آنجلس امسال باید میلیارد‌ها دلار برای تامین حق بیمه و پرداخت حقوق مستمری بگیران و معلمان بازنشسته این منطقه پرداخت کند.

اتحادیه معلمان لس آنجلس از والدین دانش آموزان این منطقه هم درخواست کرده است به اعتصاب و اعتراض آن‌ها بپیوندند.

شبکه راشاتودی در پایان این گزارش افزود سال گذشته هم معلمان سراسر آمریکا با برگزاری تظاهرات افزایش حقوق و دستمزدهایشان را خواستار شده بودند. جامعه آمریکا با کمبود معلم مواجه است.


بیشتر بخوانید: برخورد عجیب یک معلم با دانش آموز مبتلا به اوتیسم + فیلم 


انتهای پیام/
 

اعتراض آموزگاران آمریکایی علیه دولت ترامپ + فیلم

 
برچسب ها: دانلود فیلم ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار